smunii Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Eg har i den siste måneden hatt veldig vondt i kne mitt:( Spesielt viss eg går tur eller noge. Eller bare reiser meg opp frå stolen og går til eit andert rom så kjennar eg det. Men! Når eg spring/jogger så kjennar eg det ikkje:S trodde du skulle kjenna det meir da Det verker inni kneet og eg har ikkje peiling på kva som kan vera gale, lurer på om eg skla ta meg ein tur til doktoren og sjå på det. Men, er det nokon som har vore borti det samma som meg og veit ein måte og få det vekk på? Håper på hjelp, litt urolig MVH Smunii Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 vis du har falt og slått det en eller annen gang i det siste kan det være en betennelse i kneet. da er det bare å gå til doktoren å få resept på betennelse dempende. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 vis du har falt og slått det en eller annen gang i det siste kan det være en betennelse i kneet. da er det bare å gå til doktoren å få resept på betennelse dempende. 9472220[/snapback] Fikk det sånn plutselig når jeg satt på pcn:P Har ikke falt noe i det siste tror eg:/ men skal sjå og få ta meg ein tur te legen:) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Satt du helt i ro? Du må da ha vært i noen form for bevegelse? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har smerter i kneet. Da jeg har delt kneskål grunnet litt ekstra brusk Men, ta en tur til en fysiotereapeut Da ordner det seg nok Og bare tro meg, ta tak i det med en gang! Det så kjipt for deg å måtte gå med dette, og om det skulle være sånn, så er det jævla lange ventetider på diverse klinikker, så ta tak i det nå Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har smerter i kneet. Da jeg har delt kneskål grunnet litt ekstra brusk Men, ta en tur til en fysiotereapeut Da ordner det seg nok Og bare tro meg, ta tak i det med en gang! Det så kjipt for deg å måtte gå med dette, og om det skulle være sånn, så er det jævla lange ventetider på diverse klinikker, så ta tak i det nå 9477218[/snapback] Kan jo være slatters... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jo, hva et svaret da? Fysiotereapeut Lenke til kommentar
smunii Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 mulighet at jeg må opperere?:S hva er slatters? farlig?:S Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Slatters er en helt vanlig kneskade, hvor det er noe med at muskelen i kneet blir litt slapp, eller at det slår litt eller noe.. Vet ikke helt, har aldri hatt det. Operasjon? Neh, du skal gjennom ganske mye før du må evnt. operere. Jeg har vært hos akupunktør, fysioterapeut med 6 forskjellige behnandliger, Volvat medisinske senter, idrettsklinikk, og en sånn annen lege, og først nå, skal jeg få vurering om operasjon Tror ikke du skal engste deg for det. MEn ta kontakt med legen din, så henviser han deg til fysiotereapeut om nødvendig Edit: Hvor gammel er du? Endret 12. september 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
smunii Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 oki.. Eg er 14 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja Hør med moren din Nå har jeg sagt det nok; Gå til en fysiotereaeut Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 du sa du fikk smerten ved pc'n? sitti litt for stille da. et eller annet stivner nede i beinet når du har for lite bevegelser. da får du ofte intense smerter, smerter ved å gå slike ting men at det ofte går greit med hardt bruk av kroppen. fikk det samme for to år tilbake ble med ut spilte litt fotball men vennene mine i noen dager så var smerten borte. så satt jeg desverre meg ved pc'n igjen men passet på å stå opp en gang i timen og tøye. er å anbefales til alle. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 eg spele fotball å jogge kvar dag.. men verke enndå og:/ hmm.. skal kanskje begynna og lea andå mer på meg. Har hatt det i 1 måned nå:/ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det kan være en skade du må få behandling for. Ellers så er det jo ikke unormalt i den alderen du er i, å få voksesmerter Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det kan være en skade du må få behandling for. Ellers så er det jo ikke unormalt i den alderen du er i, å få voksesmerter 9488099[/snapback] vokse smerter ja... opplevde ikke dem jeg... vokste i en fin tempo tipper jeg. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 japp, ska få sjekka knee snart hos legen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå