Bluetooth Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har nå lest ferdig både "Flaggermusmannen" og "Kakkerlakkene" av Jo Nesbø, men har ikke peiling til noen problemstilling til de to bøkene Er det noen som har forslag? Takk for svar! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har ingen forslag, men et spørsmål. Var bøkene noe bra? Sitter selv og skjønner ikke hva jeg skal finne på til særemnet. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Husk: harry hole er en anti-helt! Husker læreren gav meg pes fordi eg ikke skrev det når eg hadde det i særemne. Lenke til kommentar
Bluetooth Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Heihei. Begge bøkene var utrolig bra, men hva er egentlig en "anti-helt?" Takk for svar! Endret 14. september 2007 av Bluetooth Lenke til kommentar
wokka Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hei! Kunne trengt litt hjelp til analyse av Rødstrupe. Spesielt med hovudvekt på frampeik, symbol og verkemiddel. Nokon som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå