ousman8 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har en Compaq Evo n800c med 512 MB RAM som jeg ønsker å bygge ut så mye som mulig. Problemet mitt er hvordan jeg skal finne ut hvilke minnekort som passer. Noen forslag? Feks. finner jeg to tilsynelatende like kort (linker under), hvorav det dyreste er beskrevet å passe min PC, mens det billigste ikke nenver noen merker. Hva er forskjellen på disse, og kan jeg bruke den billigste? Kort 1 Kort 2 På forhånd takk for svar! Mvh En RAM-novise PS Er det andre enkle grep jeg kan gjøre med min PC for å øke ytelsen? (kanskje et litt stort spørsmål for en PS...) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 begge burde jo passa. er jo helt "like" brikker. samme frekvenser osv. så jeg ser ikke problemet Lenke til kommentar
ousman8 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan finne ut hvilke minnebrikker som passer min PC? Helst vil jeg ha 1 GB til min Compaq Evo n800c. Lenke til kommentar
Emla Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Komplett.no minnevelger Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 er det deg daniel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå