Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Man kan føle seg tiltrukket uten at tanken på analsex frister. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Man kan føle seg tiltrukket uten at tanken på analsex frister. 9620913[/snapback] Riktig, mange homser runker/suger bare hverandre. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ifølge en homse jeg møtte er eneste måten å finne ut om man er homo å kline med en gutt/mann. Så kanskje du skal prøve det for å få det bekreftet/avkreftet så blir du ferdig med det? 9475083[/snapback] Kan absolutt være verdt å prøve ut. Jeg fikk i alle fall avkrefta alle "mistanker" da jeg klina med jenter.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Man kan føle seg tiltrukket uten at tanken på analsex frister. 9620913[/snapback] Riktig, mange homser runker/suger bare hverandre. 9621993[/snapback] Inngår ikke det i sex? Å suge hverandre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Man er fortsatt jomfru om en bare har (blitt) sugd, så sånn sett inngår det ikke i det folk regner som "homsesex". Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Okei Edit: Det er jo å ha en seksuell omgang da Endret 3. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Joda, man kan godt bryte det ned til semantikk og diskutere betydningen av ord som "sex", "seksuell omgang", "oralsex", osv, men i bunn og grunn tror jeg folk flest skiller mellom sex og oralsex/kosing. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Personlig trodde jeg da forskjellen på homofil og homosexuell var det om man liker å ha sex med en av det samme kjønn... Altså, det går vel ann å ha lyst på sex med en av det samme kjønn, uten at man nødvendigvis blir forelsket i en av samme kjønn. Og det kan vel bli det samme andre veien. At man kan forelske seg i en av samme kjønn, uten at man nødvendigvis har lyst på sex. -__- (måttet blitt ett kjedelig forhold, though...) mrB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg