Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt mer interessert i gutter?


Gjest gutt17kvalm

Anbefalte innlegg

Du høres bare ut som en vanlig ungdom. Jeg har vel kanskje tenkt de samme tankene litt, men har egentlig ikke hatt noe problem med det. Det eneste rådet jeg kan gi er å prøve å ikke skyve bort tankene, for da blir du garantert å tenke på det enda mer. Bare tenk grundig gjennom det og omfavn de homofile tankene, så blir du nok mer nøytral med tanken istedet for å bare gå rundt og være kvalm og bruke all tiden på å prøve å ikke tenke på noe. Funker vanligvis for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eksperimenter, liker du det?

 

go for it.

 

Liker du ikke, er det bare å slutte.

9553234[/snapback]

 

Hvis du er ute etter å ødelegge livet hans er dette den perfekte oppskriften. Han sier selv at han blir kvalm bare av å tenke på dette, og overhodet ikke har lyst til å bli homofil. Da er det ganske forkastelig å prøve å lokke ham til å eksperimentere seksuelt med menn. Vi snakker om et levende, tenkende og følende menneske her, sant? Det riktige er vel å gi ham fornuftige råd som gagner ham, ikke å lure ham til å gjøre ting som kan ødelegge selvbildet hans totalt. Hvis han følger forslaget ditt, hvordan tror du han vil føle seg når han finner ut at dette ikke var noe annet enn en tvangstanke, og at han nettopp har hatt sex med en mann?

Lenke til kommentar

Du er nok homo, og det du ser på som vemmelig er fornektelse.

 

Eller ikke.

 

Tenker du "Kul stil!" eller mer "Jeg skulle gjerne vært i de buksene der!"

Går ut på det samme, men ordvalget/tankegangen avslører om du egentlig er tiltrukket av menn..

 

Så må det sies at homofil og homosexuell ikke er det samme, men de går ofte hånd i hånd. Eller hånd i hanske. Eller lem mot lem. Du tar poenget.

Lenke til kommentar
Hvis du er ute etter å ødelegge livet hans er dette den perfekte oppskriften. Han sier selv at han blir kvalm bare av å tenke på dette, og overhodet ikke har lyst til å bli homofil.  Da er det ganske forkastelig å prøve å lokke ham til å eksperimentere seksuelt med menn. Vi snakker om et levende, tenkende og følende menneske her, sant? Det riktige er vel å gi ham fornuftige råd som gagner ham, ikke å lure ham til å gjøre ting som kan ødelegge selvbildet hans totalt. Hvis han følger forslaget ditt, hvordan tror du han vil føle seg når han finner ut at dette ikke var noe annet enn en tvangstanke, og at han nettopp har hatt sex med en mann?

9597629[/snapback]

Man blir ikke skeiv. Enten så er man det, eller så er man ikke det.

Lenke til kommentar
Hvis du er ute etter å ødelegge livet hans er dette den perfekte oppskriften. Han sier selv at han blir kvalm bare av å tenke på dette, og overhodet ikke har lyst til å bli homofil.  Da er det ganske forkastelig å prøve å lokke ham til å eksperimentere seksuelt med menn. Vi snakker om et levende, tenkende og følende menneske her, sant? Det riktige er vel å gi ham fornuftige råd som gagner ham, ikke å lure ham til å gjøre ting som kan ødelegge selvbildet hans totalt. Hvis han følger forslaget ditt, hvordan tror du han vil føle seg når han finner ut at dette ikke var noe annet enn en tvangstanke, og at han nettopp har hatt sex med en mann?

9597629[/snapback]

Man blir ikke skeiv. Enten så er man det, eller så er man ikke det.

9599626[/snapback]

 

Det er det vel delte meninger om.

Lenke til kommentar
Det er det vel delte meninger om.

9599736[/snapback]

Det er et mindretall som velger å tro at man kan bli det, men de aller fleste vet at man ikke blir det. Jeg kjenner ingen homofile/bifile (meg selv inkludert) som ikke mener at det er noe som har vært med dem siden de ble født, som de måtte oppdage. Det kom ikke av å være med andre homofile eller ved at man tenkte mye på homofili eller at man eksperimenterte og fikk "homo-viruset". Det er noe man er.

Lenke til kommentar
Det er det vel delte meninger om.

9599736[/snapback]

Det er et mindretall som velger å tro at man kan bli det, men de aller fleste vet at man ikke blir det. Jeg kjenner ingen homofile/bifile (meg selv inkludert) som ikke mener at det er noe som har vært med dem siden de ble født, som de måtte oppdage. Det kom ikke av å være med andre homofile eller ved at man tenkte mye på homofili eller at man eksperimenterte og fikk "homo-viruset". Det er noe man er.

9599779[/snapback]

 

Såklart blir man ikke homo av å tenke mye på det, eller i det hele tatt gjøre noe med det samme kjønn.

Men har hørt teorier om at man er seksuelt nøytral til å begynne med, og at man utvikler følelser/tiltrekking til et eller to kjønn etterhvert.

Men i skoleboka husket jeg det sto at ved fostervannsprøve kunne man se om barnet ville bli homofil eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Hovedproblemet mitt nå er at den ikke reagerer der nede lenger (kan jo runke den oppe da). Uansett hvilket kjønner jeg tenker på. Veldig rart, igår følte jeg stor trang til å klemme på noen. Nærhet, noe jeg kanskje har mangla litt. Og da gjorde ikke tanken på å klemme en gutt så vondt, men om jeg ville gjort det er en annen sak.

 

Prøver bare å la tankene gå, og ikke gjøre hele verden ut av dette. Men det er ganske tungt, når jeg i tillegg nettopp ha begynt på antideprisive, og er lei meg/deprimert hele mesteparten av tida. Dette noe jeg tror har innvirking på alt dette her...

 

Enig i Gozarpz, akkurat om det går å skifte legning er det mange uenigheter om.

Lenke til kommentar
Hvis du er ute etter å ødelegge livet hans er dette den perfekte oppskriften. Han sier selv at han blir kvalm bare av å tenke på dette, og overhodet ikke har lyst til å bli homofil.  Da er det ganske forkastelig å prøve å lokke ham til å eksperimentere seksuelt med menn. Vi snakker om et levende, tenkende og følende menneske her, sant? Det riktige er vel å gi ham fornuftige råd som gagner ham, ikke å lure ham til å gjøre ting som kan ødelegge selvbildet hans totalt. Hvis han følger forslaget ditt, hvordan tror du han vil føle seg når han finner ut at dette ikke var noe annet enn en tvangstanke, og at han nettopp har hatt sex med en mann?

9597629[/snapback]

Man blir ikke skeiv. Enten så er man det, eller så er man ikke det.

9599626[/snapback]

Pappan til ei veninnde ble ikke homo før han var 47 år, før det tilbrakte han mange år sammen med moren hennes.

Så man kan jo bli det, eller?

Lenke til kommentar

Pappan til ei veninnde ble ikke homo før han var 47 år, før det tilbrakte han mange år sammen med moren hennes.

Så man kan jo bli det, eller?

9605509[/snapback]

Her er det to seperate spørsmål:

1. Var han det hele livet? Benektet han det frem til han til slutt, i en alder av 47, fant ut at han ikke kunne leve en løgn lenger? Dette er ikke direkte sjeldent, jeg kjenner selv en mann som brukte hele livet sitt på å akseptere at han var homofil. Han skilte seg i en alder av 50 for å bli sammen med mannen han elsket.

2. Selv om han ikke "oppdaget" at han var homofil før han fylte 47 (altså at svaret på 1. er "nei"), så kan det ha vært latent. Spørsmålet i denne sammenhengen er om han "ble" homofil i en alder av 47 fordi han var med spesielle mennesker eller gjorde spesielle ting, eller om det alltid lå i genene hans. Det er nå slik med fetisjer og legninger at mange ikke oppdager dem før sent i livet, det betyr ikke at de er et resultat av noe som nylig skjedde - det kan bare være at følelsene som alltid hadde vært latente plutselig ble bevisste.

Lenke til kommentar
Hovedproblemet mitt nå er at den ikke reagerer der nede lenger (kan jo runke den oppe da). Uansett hvilket kjønner jeg tenker på. Veldig rart, igår følte jeg stor trang til å klemme på noen. Nærhet, noe jeg kanskje har mangla litt. Og da gjorde ikke tanken på å klemme en gutt så vondt, men om jeg ville gjort det er en annen sak.

 

Prøver bare å la tankene gå, og ikke gjøre hele verden ut av dette. Men det er ganske tungt, når jeg i tillegg nettopp ha begynt på antideprisive, og er lei meg/deprimert hele mesteparten av tida. Dette noe jeg tror har innvirking på alt dette her...

 

Enig i Gozarpz, akkurat om det går å skifte legning er det mange uenigheter om.

9605410[/snapback]

anti depp medisin kan drepe sex lysten din en del ;)

Lenke til kommentar
Slike medisiner må man ha resept på vel?

 

"Jeg er homo, kan ejg få piller?"

9613412[/snapback]

 

Tjaa, om du går til en lege med den rette religiøse overbevsiningen så..

 

I følge en viss biskop, kan du jo dra til psykolog. Eller massebønn. Da blir du sikkert kvitt disse skitne, syndefremprovoserende tankene!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...