Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt mer interessert i gutter?


Gjest gutt17kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Mange her som sa ting så det klarnet litt for meg. Nei vet dere hva, må bare slutte å fokusere på dette lenger. Dette er akkurat som når jeg tenker på sex med fæleste lærern på skolen, en tanke. Det tenner meg ikke. (ihvertfall ikke enda? :hmm: )

 

Veronica, Bestemmer du hvilke tanker du går rundt med? Og klarer du å få vekk en tanke så lett når du først har fått en? Yeayea, det gjør ihvertfall ikke jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og er det ikke mulig å være bifil også da? Altså... hvis du ikke blir tent av gutter i det hele tatt er det jo bare å overse det :) Og om du skulle tenke disse "ekle" tankene dine, og faktisk like det etter hvert. Ja, da har du jo bare ett kjønn til å tenne på :) Ingen som sier at du noen gang må ha sex elns med en gutt, selv om du tenner på det.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Forresten så er ikke de tankene jeg har "wow, sånn stil vil jeg og ha". Er mer "hmm, se for deg han naken, lurer på hvordan det er å få kos fra en gutt"

 

Nei vet dere hva. Tror jammen ta meg legningen min er i en forandringsfase :dontgetit: Skjønner ikke at dette kan skje etter et helt liv så langt som hetero. Men skjer det, så skjer det. Dette kan jeg ikke bestemme selv. Huff, skal ikke si at jeg vil bli homo. Vil faktisk ikke bli det i det hele tatt. Æsj, hvorfor meeg... Yeayea, alt håp er ikke ute. Er tross alt i en deprimert fase, kanskje dette spiller inn. Alt er ikke helt på plass for tiden.

 

Vil bli heltent på jenter igjeeen :love::ermm:

 

Skal bare prøve å legge minst mulig tanke i dette fremover. Tror egentlig denne tankegangen min gjør en motsatt effekt...

Lenke til kommentar
Forresten så er ikke de tankene jeg har "wow, sånn stil vil jeg og ha". Er mer "hmm, se for deg han naken, lurer på hvordan det er å få kos fra en gutt"

 

Nei vet dere hva. Tror jammen ta meg legningen min er i en forandringsfase  :dontgetit:  Skjønner ikke at dette kan skje etter et helt liv så langt som hetero. Men skjer det, så skjer det. Dette kan jeg ikke bestemme selv. Huff, skal ikke si at jeg vil bli homo. Vil faktisk ikke bli det i det hele tatt. Æsj, hvorfor meeg... Yeayea, alt håp er ikke ute. Er tross alt i en deprimert fase, kanskje dette spiller inn. Alt er ikke helt på plass for tiden.

 

Vil bli heltent på jenter igjeeen  :love:  :ermm:

 

Skal bare prøve å legge minst mulig tanke i dette fremover. Tror egentlig denne tankegangen min gjør en motsatt effekt...

9553183[/snapback]

Det er da ikke noe galt i og være homofil, ser nesten ut som du er klar for et eventuelt legnings skifte :)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg er overhodet ikke klar til å være homo. Altså. Drømmen min i livet er å finne ei å leve livet i harmoni med. Hvorfor må jeg bli annerledes? Faen visste ikke at legningen bare kunne gå en helt annen vei. Tror jeg begynner å tenne mindre på jenter nå også. HATER DETTE :no:

 

Jeg har venner som er homo. Sikkert pga av masse homoinput fra de at dette skjer... Og jeg som hater det jævla homomiljøet med alle de SKADA folka. Skal ikke få skje at jeg blir homo, NEI VIL IKKE DETTEEEE :cry:

Lenke til kommentar
Jeg er overhodet ikke klar til å være homo. Altså. Drømmen min i livet er å finne ei å leve livet i harmoni med. Hvorfor må jeg bli annerledes? Faen visste ikke at legningen bare kunne gå en helt annen vei. Tror jeg begynner å tenne mindre på jenter nå også. HATER DETTE  :no:

 

Jeg har venner som er homo. Sikkert pga av masse homoinput fra de at dette skjer... Og jeg som hater det jævla homomiljøet med alle de SKADA folka. Skal ikke få skje at jeg blir homo, NEI VIL IKKE DETTEEEE  :cry:

9554551[/snapback]

Pappaen til ei veninnde ble ikke homo før han var 38, ting kan forandre seg ;)

Lenke til kommentar

Det var akkurat sånn med meg, bortsett fra at jeg fann ut tildligere at jeg tente på gutter. eg aksepterte det ikke selv i det hele tatt, og var i flere år deppet og suicidal over de tankene.

Jeg var innstilt på å finne meg ei jente, å leve som "gjennomsnittsfamilien".

I slutten av 17års alderen, 3-4månder siden, fann jeg ut at dette ikke kom til å funke. Jeg begynte å snakke med folk om det anonymt, og tilslutt sa jeg det til min nermeste veninne.

Nå har jeg hvertfall akseptert det mer selv. Jeg har også truffet en gutt jeg har blitt veldig glad i. Og ser ikke bort i fra at vi to kan få en fremtid sammen.

Når jeg er sammen med han tenker jeg mer; "hvor skjønt det er å være homo."

 

Du trenger ikke forhaste deg heller, du har god tid:)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Håper bare dette er en eller annen rar periode jeg har. Men skjønner det bare ikke. Var jo så jævlig tent på jenter i sommer. Mer enn noen gang. Skal gi det noen dager nå. Forhåpentligvis er det bare noen tanker. Tenner enda ikke på gutter. Bare at jeg tenker mer på det enn før, det i en kombinasjon med at jeg ikke er like kåt på jenter som før. Nei huff...

 

takk for bra innlegg guest ^^

Lenke til kommentar
Homofili er blitt mer akseptert i samfunnet vårt. Og med de avsluttende ordene:

 

 

HAVE GAY SEX! :p

9560212[/snapback]

 

Eller, de avsluttende ordene kan være: Ikke manipuler lett påvirkelige tenåringssinn med propaganda.

 

Trådstarter har det tydeligvis vondt med disse tankene, og da er han kanskje bedre tjent med å få støtte og oppmuntring fra noen han kan identifisere seg med, noen som har opplevd det samme og kommet seg videre. Det siste han trenger er å bli offer for noen som er utrygge på seg selv, som bruker en anledning som denne til selvhjelp, ved å legge ut om hvor normalt og flott det er å være homoseksuell eller biseksuell.

 

Til trådstarter: Dude, slapp av. Disse tankene kommer fordi du frykter dem, og frykt kan få deg til å tro mye rart. Du er helt sikkert ikke homofil, og om du skulle være det er det ikke verdens undergang. Et lite hint som kanskje kan hjelpe deg: Hvorfor tror du reklamebransjen nesten utelukkende bruker pene menn (dvs. når de ikke bruker kvinner) i reklamer rettet mot menn? Årsaken er i hvert fall ikke at målgruppen hovedsaklig er homoseksuelle.

Endret av Spenol
Lenke til kommentar
Veronica, Bestemmer du hvilke tanker du går rundt med? Og klarer du å få vekk en tanke så lett når du først har fått en? Yeayea, det gjør ihvertfall ikke jeg...

9490781[/snapback]

Stakkars deg.

9543298[/snapback]

 

Du synes altså at det er på sin plass å slenge dritt til en fortvilet fyr som ber om hjelp?

Lenke til kommentar

Og du synes det er på plass å fortsette Off-topic i tråden Spenol?

 

Trådstarter: jeg opplever ikke det samme som deg, men jeg vil råde deg til å slutte å stresse med å finne løsningen på et spørsmål som kan forandre livet ditt, ennå. Bruk tiden på andre ting enn å bekymre deg om ditt standpunkt innenfor seksuell legning. Dette vender deg bare om som tråden indikerer.. Du tenker alt for mye på dette og alt for lite på andre ting!

 

Lykke til

SF

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Å kunne se/si at en gutt ser bra ut betyr ikke at du er bifil eller homofil. Jeg er sikker nok på min egen legning til at jeg har null problem med å nevne om jeg passerer en kjekk kar på gata eller lignende. Men gutter tenner meg fortsatt ikke og jeg kunne aldri tenke meg å kline eller ha sex med en fyr. Men, som sagt, er jeg sikker nok på min legning at jeg ikke har problemer med å si sånt. Jeg har til og med en kamerat som har for vane å kysse meg, det er ikke min favoritt-greie i verden, men det plager meg ikke nok til at jeg gidder ta fra han gleden. Hvorfor? Det bare har blitt sånn. Det betyr ingenting og kommer aldri til å bety noe.

 

Om du derimot har begynt å fantasere om å ha sex med gutter skjønner jeg godt at tanken ang. legningsskifte har poppet opp i hodet ditt. Men dette er noe du må finne ut av selv. Husk i det minste at det ikke er feil å være bifil. Det er like okey som å være heterofil. Det er ikke tabu i det hele tatt.

Det er heller ingen her inne som kan fortelle deg om du er bifil eller ikke. Det er noe du og ingen andre kan finne ut av.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...