Faktum1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei Hvor mye vil 14 dager med gyldig fravær ha å si for når man skal søke jobb senere? Går vg2 allmen. Er det slik at man legger sammen fraværet fra alle tre årene tilsammen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Fravær er fravær, jeg fikk strøket mitt fravær som var gyldig, så bare skulken kom på vitnemålet. Det er vel slik at du bare får sisteåret med fravær på vitnemålet. Endret 11. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gyldig fravær er jo "greit" Vis du kan si/dokumentere fraværet ditt på evt interjuv.Så vil di ikke sette så mye det i fokus. Men fravær er viktig, di legger vekt på det. Så prøv og ikke få noe mer. Og nei di legger ikke sammen fra alle 3 årene, når du leverer vitnemålet står bare det siste året... Vis du ikke leverer alle da... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Avskrivning av fraværDersom du har dokumentert langvarig eller kronisk sykdom kan skolen trekke fra inntil 14 dager av ditt fravær (§4-35 i forskrift til opplæringsloven). For at disse 14 dagene ikke skal føres som fravær på vitnemålet, må du søke om dette til skolens ledelse og legge ved nødvendig dokumentasjon. Og nei di legger ikke sammen fra alle 3 årene, når du leverer vitnemålet står bare det siste året... Vis du ikke leverer alle da... Heh ok, så på et gammelt vitnemål >.< Endret 11. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Fravær er fravær, jeg fikk strøket mitt fravær som var gyldig, så bare skulken kom på vitnemålet. Det er vel slik at du bare får sisteåret med fravær på vitnemålet. 9471981[/snapback] Bør man levere vitnemål for alle tre årene, eller holder det med å bare levere for siste året når man er ferdig med vgs? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ehh, tror dere tar feil. På vitnemålet står i hvert fall 2. og 3. året. Vet ikke med 1., siden jeg gikk i utlandet da. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fravær for alle 3 årene på videregående kommer på vitnemålet! Dvs at hvis du har vært borte x antall timer og/eller dager hvert år, blir dette lagt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå