Discipline Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg har flere ganger lagt merke til at kranene utenfor leiligheten vår danner en perfekt ramme rundt byen. Denne gangen gjorde de ikke det, men jeg fotograferte allikevel motivet fordi dette var første gangen jeg hadde muligheten til det. Kritikk og kommentarer øsnkes. Lurer også på om dette motivet er verdt å jobbe videre med. Edit: Er oppløsningen for stor? Det er så mange detaljer i bildet som forsvinner hvis den er mindre så derfor valgte jeg å laste opp et litt stort bilde. Endret 11. september 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hehe vent til de danner full ramme:D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Motivet kommer definitivt til å ta seg ut med en perfekt ramme og den rette lyssettingen. Lykke til med bildet Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 For meg blir bildet litt kjedelig. En av tingene jeg vil bemerke er at lyset/lysforholdene er for flatt og kjedelig. Jeg vil anbefale deg å ta det samme bildet senere på kvelden rundt skumringstider og se om det kan bidra til å heve kvaliteten på bildet. Hvis du skal prøve igjen senere er stativ i så fall en selvfølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå