WyZarD Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei, Har en en HP dv9074ea som jeg har fått problemer med. Den vil nemlig ikke starte opp lenger. Det som skjer er at jeg skrur på maskinen; * ting starter å surre * skjermen forblir sort * det kommer 3 pip jeg ikke kan identifisere (1 langt, to korte) * maskinen blir lydløs med pene lys på tastaturet. Har søkt litt rundt på HP sine nettsider, men ble lite klok av dette. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Så vidt jeg kan tolke utfra pipene du beskriver, indikerer disse at skjermkortet har tatt kvelden, om ikke det har tatt "helt kvelden", er det i alle fall skjermkortet det er noe galt med. Skyt meg om jeg tar feil. (Ikke det at denne posten hjalp så veldig mye, da) Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Skyter deg gjerne jeg. Kan forøvrig nevne at fungerte ypperlig fram til klokken 11 i dag, da jeg skrudde den av. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvis du "skyter meg", må du jo vite hva som er galt. Hvorfor har du laget denne tråden da? Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Du missforstår. Jeg er glad i pcen min, så jeg vil gjerne skyte deg hvis du hadde feil. Noe support på HP ikke mente. Snakka akkurat med dem og de sa, som du korrekt antok, at det var skjermkortet. Jeg liker skjermkortet mitt, vil ikke at det skal døl. Har alltid foretrukket å løse problemer med maskinene mine på egenhånd, uten å måtte sende inn til reparatør, derfor lagde jeg denne tråden. Jeg visste nemlig ikke hva som var galt. But thats it, end of story, maskinen vil bli sendt inn. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ah, my bad. Gotcha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå