Sverigst Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei. Jeg har avg, og hver gang jeg scanner pcen kommer dette opp: Hva betyr dette? Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Ja dette har jeg erfaring med, det kan være virus som AVG ikke har oppfattet tidligere, men høyst aktuelt er det forandringer gjort gjennom dine oppdateringer fra Microsoft / Windows. Du har hvis du er sikker, muligheten for å godkjenne disse forandringer. Ved change: Åpne AVG testcenter. Gå til aktuelle fil og marker. Klikk så F3 key og accept changes. Hvis det kommer igjen ofte så delete file named AVG7qt.DAT i c:\disk. Dette siste bør du muligens unngå, men hvis du er usikker på om det er virus så kjør noen runder med Dr.Web og andre engangsscannere først. Har selv godtatt denne change flere ganger og har ikke merket noe galt. Endret 11. september 2007 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ok;) takker for svar:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå