Arne Anka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 På mitt Epox 8RDA+ har jag möjlighet att ändra AGP volten i bios från 1,5-1,8v Den går orginal på 1,5 Men jag undrar om man kan klocka grafikkortet högre om man drar upp agp volten Och är det farligt för grafik-kortet att köra den på tex 1,8 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Etter det jeg har lest og testet, gir en økning av agp volt ikke mye i gevinst. Om det er farlig for skjermkortet har jeg ikke peling på :wink: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du har ikke noen bilder av systemet ditt, Anka?? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hvordan får du så høy fsb på ditt hk jeg har det samme? har samme cpu også. hvor mye volt på cpu har du? agp volt hjelper men ikke mye! du for kanskje et par mhz ekstra Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du snakker til Anka, lukter jeg Vapochill eller Prometia Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Å øke AGP volt blir som regel bare gjort om du får ustabilt kort pga høy agp hastighet. Men Med tanke på hvor høy FSB du har, så regner jeg med at du har låst agp/pci hastighet. Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 manpower: Vad har du för steppning på processorn Min vcore ligger på 2,2 Flop|s: Om jag hade pengar skulle jag gärna köpa en Prometia Min SLK-800 får duga så länge Lenke til kommentar
manpower Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 arne: jeg har aiugb men hvordan for du så stor fsb hatighet? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Maskinen din bør høres "litt" da, hvis du kjører luftkjøling :wink: .. Foretrekker et (nesten) lydløst system framfor litt bedre ytelse.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg kjører med agp volt på 1.8 da systemet ikke er stabilt ved høye FSB uten å kjøre opp Volten. (Jeg har ikke PCI lock). Skulle ikke tro det har noe å si på et kort med låst pci/agp, men det kan jo hende at du kan øke AGP clock til f eks 76/77Mhz og få en liten økning der, men på sikt tror jeg ikke det er verd det (brent videokort). Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 arne: jeg har aiugb men hvordan for du så stor fsb hatighet? Det finns säkert flera anledningar 1.Bra moderkort 2.Bra processor 3.Minne som orkar med hög överklockning 4.Låst pci buss på 33mhz 5.Möjlighet att låsa agp bussen Lenke til kommentar
manpower Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 arne: jeg har samme hovedkort som deg og cpu og minne men har radeon 9700pro. men jeg bruker vannkjøling! hvor låser jeg pcu bussen? Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 arne: jeg har samme hovedkort som deg og cpu og minne men har radeon 9700pro. men jeg bruker vannkjøling! hvor låser jeg pcu bussen? Pcibussen är automatiskt låst på 33mhz så du behöver inte göra nånting Lenke til kommentar
manpower Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 da er det sikkert corevolten som jeg må øke siden den står bare på 1.8. minne volte står på 2.9v og agp på 1.7v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå