Gå til innhold

Jorden gå under?

General_Skurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg hadde en drøm for ikke så lenge siden, det handlet om at jeg var hos en venn av meg, jeg kunne se månen fra vinduet, jeg kunne ikke se om det var natt eller dag, men månen beveget seg ut av fokus i vinduet, og pluttselig var hele himmelen dekket av sort gråe skyer, og så begyne hele himmelen lyse opp av lyn og torden fylte det hele, kanskje det er: grunnet at universet består av elektromagnetisk stråling, som er "PLASMA" og jeg har sett en film som handlet om at jorden var dekket av land, uten vann, og at alle kontinenter passer inn i hverande, hvis det er slik, må vi spørre oss selv, hva som skjer når et objekt fylt med saltvann akkuratt 2/3 blir utsatt for elektrisk strøm. vi blir jo bare den feita lynavlederen.

er solen og de åtte planeter er bare et atom, med solen som nøytron og planetene som elektroner.

er vi kanskje bare her for en annen grunn, er det kanskje dette som er paradis, vi er sjeler som får egen mening og frihet, og skal oppnå nirvanet for å oppnå større innflytelse i en annen verden, kanskje andre planeter var som våres, ennå ikke ekspandert og fått saltvann, eller kanskje det er døde planeter som har igjennomgått samme som oss.

hvem vet  :)

9586037[/snapback]

Didn't catch the bullet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...