Gå til innhold

Forvirret over en sang, NEI ikke "Hva heter den?"

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er litt forvirra over en sang jeg har her. En kamerat sier at JEG har lagd den, men jeg kan ikke være så god (antar jeg) og det høres ut som puplikum bak sangen helt først, og det jeg undrer på, hvis ikke jeg har lagd den, er det noen som har hørt den fra et orginal band eller noe? Laster opp sangen her. IKKE bry dere om "DJ Kimmag-Noe drastisk" det er bare noe jeg skrev... Vær seriøse, er veldig forundret... :hmm:

DJ_Kimmag_Noe_drastisk.mp3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay.. couple problems here.

Nr. 1. Denne "sangen" var absolutt horribel å høre på. Dette er noe av det styggeste jeg har hørt på lang tid.

Nr. 2. Tittelen "sang" er ikke fortjent.

Nr. 3. En 5 åring kunne toppet dette med programmet eJay.

No offence, og ja, jeg er seriøs.

/Min mening

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Dette virker som et dårlig kamuflert PR-jippo. Det lureste hadde vært å legge ut låta i Lurer du på hva sangen heter? og spurt om noen visste hvem som hadde lagd den. Hvis ingen visste det, ville det være mest sannsynlig at ingen andre hadde lagd den. Nå er alle som deltar i tråden blitt farget av det som står i første innlegg. Denne tråden stenges pga den i all sannsynlighet kommer til å tiltrekke seg enda mer tull og tøys. Trådstarter bes være mer taktisk neste gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...