Gå til innhold

Firmware version 3.70 ute! (PSP)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det kommer noen der ja :) Skjønte ikke helt denne PSP Spot greia :hmm: Kom bare inn på en japansk nettside :hmm:

9473311[/snapback]

Tror PSP spot e at man kan laste ned demoer og filmer og sånn på spessielle punkter i en butikk eller noe sånn.

9476661[/snapback]

Hmm, ok :) Noen som vet noe mer om dette? Noen steder man kan laste ned LOVLIGE themes som kan brukes med denne 3.70 updaten? :)

Lenke til kommentar
Themes hørest interessant ut. Lurer på hva de mener med det.

9479976[/snapback]

Kanskje bytte noen ikoner og sånt?

Men tviler sterkt på at du har like mye frihet som om du har CFW (:

9480264[/snapback]

Se jeg fant på qj.net!

http://uk.playstation.com/games-media/news.../Make-it-yours/

Slik ser themes ut. Ser ut som om det kun er ikoner som er annerledes, men kanskje andre ting som lyder og intro er fikset på også.

Ser ut til at SONY prøver å holde følge med homebrewmiljøet :p

Lenke til kommentar
Berre sånn at eg veit det, er det berre å laste ned og sånt så vil den bli oppdatert? ingenting kan "kræsje" maskina eller noko?

og alt eg har som demoer, og save mapper til spill vil forsatt vere der?

9483498[/snapback]

Vil anbefale deg å se på stickyen om custom firmware først. Utrolig mange flere muligheter(som å kunne spille dine egne PS1-spill og masse annet).

Lenke til kommentar
Berre sånn at eg veit det, er det berre å laste ned og sånt så vil den bli oppdatert? ingenting kan "kræsje" maskina eller noko?

og alt eg har som demoer, og save mapper til spill vil forsatt vere der?

9483498[/snapback]

Vil anbefale deg å se på stickyen om custom firmware først. Utrolig mange flere muligheter(som å kunne spille dine egne PS1-spill og masse annet).

9489664[/snapback]

Ikkje snakk "proft" til meg :p er litt noob i PSP :blush: Nett kjøpt meg ein litt brukt PSP av ein kompis og har ikkje så mykje peiling :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...