Rescue me Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg er veldig ukonsentrert når jeg gjør lekser og gjør det vanligvis i siste liten, noe som gjør at jeg ikke får gjort det så veldig bra og jeg blir stresset. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli bedre å gjøre lekser? Endret 11. september 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Låse døra, steng ute all kommunikasjon. Ingen msn, ingen mobil. Sett på musikk om det hjelper. Prøv å tenke positivt, og ikke la deg distrahere av andre ting.. Sett deg av feks 30 min hver dag på samme tidspunkt og prøv å holde en fast rutine. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg gjør Alt på en dag, alle lekser for 6 uker på mandag, da har jeg 6 uker fri.. med untak av prøver og store inleveringer. lekser er ikke veldig viktig og gjøre ordentlig uansett... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Prøv å lære å like lekser, altså du må lære deg å like å lære noe nytt. Ikke se på det som "lekser", se på det som at du lærer noe nytt, og at det er bra. En slik instilling må du uansett ha på universitetet, så bedre å få den så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Viljestyrke Men, ja. Ikke sitt på forum eller msn, også kan det hjelpe om du setter av litt tid hver dag til lekser, enten rett etter skolen eller etter middag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Tusen takk. Skal prøve å få gjort litt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå