latsaab Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 For ei stund siden fikk jeg en tjenestemld fra eurobate, om at jeg hadde mottatt kreditt for 150 kr. Forleden brukte jeg litt av dette til å bestille noen MMS meldinger. Disse kostet 20 kr per stk. Dette ble trukket fra kreditten jeg hadde, men så oppdager jeg i ettertid at alle disse MMS meldingene står oppført på One Call fakturaen min...motakk av MMS 22 kr, står det.. Hvor står dette i prislistene? at mottak av MMS/innholdstjenester koster 22 kr..har jo betalt eurobate for disse...men i tillegg 22 kr til one call liksom? Noen andre som har opplevd dette? Det vil jo si at man betaler dobbel pris per MMS da..først 20 kr til eurobate, deretter 22 kr til one call.. -sint- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det er nok eurobate som har "dobbeltfakurert" deg ved å både trekke fra kreditten og mobilregningen. Onecall har ikke noe med det å gjøre, de bare viderefakturerer det som eurobate har fakturert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå