Mio Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 på nextgentel står det at man har 5 e-post adresser i adsl abb sitt. Noen som vet hvor man kan opprette en epost adresse til der? Leter og leter men finner ikke ut hvor det gjøres hen. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei! Gå inn på www.broadpark.no . Øverst på siden er det en del linker til bl.a. "min side" og noen greier.. Der kan du logge inn med brukernavn/ passord som du fikk av NGT når du finn pakken med routeren din. Der inne kan du administrere mail-kontoene dine mvh. Dings PS. jeg tror også dette står i det heftet du fikk fra NGT, men men.. Bruksanvisninger er for pyser.. Moses trengte ikke å spørre etter veien, da trenger vel søren meg ikke jeg heller Lenke til kommentar
Mio Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Tnx..fant frem til slutt Lenke til kommentar
Dings Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ja, i ettertid har jeg funnet ut at det var utrolig dårlig forklart fra min side :oops: , men men.. fint at du fant ut avd et Mvh. Dings Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bruksanvisninger er for pyser.. Moses trengte ikke å spørre etter veien, da trenger vel søren meg ikke jeg heller Lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå