Cyrus664 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dette er en skikkelig bra serie. Litt "fjollete" til tider, men veldig morsom. Nettopp fått den siste episoden som har kommet ut (01x15) så må bare sette av litt tid til å kose meg med den. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Wow, for en cliffhanger. Står at den kommer med sesong 2 i "mid season", når er det? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen andre som syns at Missy Peregrym som spiller Andi er super HOT? synes ikke noe særlig om henne i begynnelsen, whiny bitch, men liker henne mer og mer. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Wow, for en cliffhanger. Står at den kommer med sesong 2 i "mid season", når er det? Tror det er rundt høsten om jeg ikke er helt på jordet her. Meget bra sesongfinale, har kommet seg veldig de siste episodene. Peregrym er hawt ja! Endret 1. juni 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Så siste episode ikveld. Veldig bra sesongfinale ja. Gleder meg sykt til neste sesong!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Wow, for en cliffhanger. Står at den kommer med sesong 2 i "mid season", når er det? "mid season" er juletider.. altså tenker nok sesong2 starter i januar Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet når den begynner på tvnorge, eller har den begynt? synes å huske at jeg såg en trailer om det i sommer.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Når kommer sesong 2? eneste jeg finner er denne: http://www.tv.com/story/11501.html Midseason entries Reaper and 13 - Fear is Real will have their premieres announced at a later date. Endret 19. oktober 2008 av -iL- Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sesong 3? Har det kommet ut en sesong 2? Har sett sesong 1 og ble akuratt ferdig med den. Bra serie og håper det kommer mer. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sesong 3? Har det kommet ut en sesong 2? Har sett sesong 1 og ble akuratt ferdig med den. Bra serie og håper det kommer mer. Noen som vet noe om dette? Nei beklager, typo av meg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sjekket akkurat tv.com, og Reapet skal starte igjen i mars en gang Gleder meg som bare pokker! En av de bedre seriene jeg har sett på lenge! Genial humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå