L4r5 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg så akkurat første episode av denne serien. Den handler om den 21 år gamle Sam som får vite at foreldrene hans har solgt sjelen hans til djevelen. Han må jakte på sjeler som har rømt fra helvete og fange dem igjen. Dette gjør han med en liten støvsuger. Høres kanskje cony ut, men den er fullstappet av herlig humor. Tyler Labine gjør en flott rolle som Sams beste venn... Noen flere som har sett denne? Wikipedia om Reaper Trailer Enda en trailer: YGRf8mbtiXc Endret 11. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er en stund siden jeg så denne episoden nå. Virka morsomt, men også ganske teit. Blir sikkert å følge med etter hvert som det kommer flere episoder. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ja, er en stund siden jeg sjekka ut denna serien. og jeg likte ikke hva jeg så ;P har ikke sett noe mer etter jeg så episode 1. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 serien var litt bizar men den kan utvikle seg til noe bra.. likte humoren og slikt.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 likte å humoren, men denne er vel prime candidate for cancling ? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 begynner på bli litt langdrykt den, åååååå jeg tør ikke prøve meg på Andy.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 likte å humoren, men denne er vel prime candidate for cancling ? Nja.. er jo økende seertall og den ligger over bunngrensa Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Serien er jo kjempebra Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har falt helt for denne serien.. Er det noen som vet når neste episode sendes? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Den sendes i morgen eller onsdag-torsdag, dvs. den 27nov. Genial serie egentlig, liker statan:) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er en ting som irriterer meg. Introen på hver episode er dønn irriterende dårlig.. uff.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 min teori (helt siden faren tok den siden ut fra kontrakten), har alltid gått utpå at sam er djevelen sin sønn,og etter å ha sett denne episoden blir jeg bare mer og mer sikker. jeg tror også at Katie er djevelen sin datter,tvillinger altså)... Gleder meg til neste episode.. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen som vet hvem som synger den sangen i episode "1x07 - Love,Bullets and Blacktop", den som han starter å danse til i baren og alle de damen kommer i starten av episoden? Fikk med meg "giddy up horsey" i sangn teksten, men er ikke let å spore ned. Synes den virket litt fengende. Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen som vet hvem som synger den sangen i episode "1x07 - Love,Bullets and Blacktop", den som han starter å danse til i baren og alle de damen kommer i starten av episoden? Fikk med meg "giddy up horsey" i sangn teksten, men er ikke let å spore ned. Synes den virket litt fengende. Endret 29. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Eh nei....lol....les en gang til du.....på hvor sangen spilles i episoden... Når de er i baren og han (Sock) setter på en sang på JukeBox'en. Så danser han og de damene kommer. Har du sett episoden eller bare tippet du grunnet titelen? Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 har sett episoden,men husker ikke hva sang det er.. så jeg kjekket innpå tv.com og der stod det navn på to sanger (Radar Love by Golden Earring, I Wonder by Brenda Lee) som var med i den episoden og jeg tvlte derfor at det var nr.2... :!: og har dessverre ikke episoden på denne PC-en,så kan ikke skjekke hva sang det egentlig var, men lykke til med å finne den :-) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Awsome episode. Fikk svar på hvem som var faren osv. Ganske creepy når fisken døde. Står på wiki at det skal sendes 2 episoder til. Men er det neon som vet om denne serien rammes av streiken? Endret 12. desember 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
enoj Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ifølge TV.com (som er en god kilde) blir Reaper IKKE påvirket av streiken i hollywood. Alle 13 episodene som er bestilt er fullført. Det er dog litt usikkert når de 3 siste episodene kommer. Det har kommet ut 10 episoder til nå og den siste kom 4 desember og hadde navnet Cash Out Endret 13. desember 2007 av enoj Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg som tenkte feil, trodde det var episode 11 Kommer ikke neste episode i morgen? aka i dag for de som ikke sover. Eller er det tirsdag de går i usa? Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen andre som syns at Missy Peregrym som spiller Andi er super HOT? Serien er ikke det store men av en eller annen grunn må jeg bare følge med. Til tider helt genial humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå