branick Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg kom på en ting som kunne vært til hjelp for mange her inne. Jeg vet at man har favoritter man kan følge med på, men det er ikke alltid man husker å trykke på "legg til i favoritter", så mitt forslag er simpelt. På profilsiden til hver bruker kan man legge igjen en logg på de siste XXX antall besøkte tråder man har lest så man kan bla seg tilbake til noe man vet man akkurat har lest men glemt hvor var. Jeg har lagt merke til at det er mange som gjør det på en annen måte: -"Poster her for å følge med i tråden" Jeg vet ikke om det har vært oppe til diskusjon tidligere for jeg har ikke vært med her inne så lenge enda, men jeg kan se behovet for det, og det vil gjøre søking en smule enklere også. -Øivind- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noko liknande finst faktisk allereie, men i kontrollpanelet. Litt mindre fleksibelt enn det du vil ha kanskje, då det berre er fem trådar, men det er no noko. Det med å poste for å følgje med på tråden (den kjem jo då i Mine innlegg) er eigentleg ikkje lov, men det er mange som gjer det likevel. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hvis du ser i det mørkeblågrå feltet rett over første post så er det en link der hvor det står "Legg til i favoritter". Er ikke værre... Edit: Og hvis jeg leser _hele_ første post så ser jeg at du faktisk vet om denne funksjonen... Ignore me! I'm invisible! *snike seg ut* -C- Endret 11. september 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 @ Torbjørn: 5 tråder er kanskje litt lite om man vil se på det man sjekket for 4 dager siden. Ihvertfall for meg som leser så mye her hver dag blir det for lite. Jeg visste dog ikke om denne funksjonen så takk for det @ ChristianW: Jeg vet bare med meg selv at jeg ikke alltid husker å trykke der om tråden jeg leser er spennende. Da glemmes det lett -Øivind- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg