nerd-light Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ser at etterfølgeren til m86 har blitt testet allerede, noen som vet når vi kan se denne i norge ? test Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 nå har denne nye serien fra samsung dukket opp på samsung sine norske nettsider, så da dukker den vel opp her før jul tenker jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "I've droned on and on, so let's get the crux of the matter out of the way: there is probably no condition under which I would voluntarily engage [100Hz Motion Plus] on the LE40F86BD to enhance my viewing pleasure." Hvorfor skal man da kjøpe denne tven? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Venter egentlig på at skikkelig LED baklys kommer før jeg kjøper nytt...(men så har jeg LE40M86 fra før også da ) grunnen må vel være at man, forhåpentligvis, har luket unna noen av firmware barnesykdommene i M8 serien, samt at den hr 25k:1 kontrastratio kontra 15/16k på M8 - begge oppgitt i dynamisk, så det teller vel for det samme når det gjelder skala Endret 19. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
XII Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg skulle gjerne likt å vite når LE40F86BD er til salgs her i norge. Er det ingen her som kan gi noe nærmere informasjon om dette? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ser både papyrus netshop og elprice har tatt den inn i sortimentet, ligger mellom 16-20K slutten av oktober har jeg sett da, men det kan jo forandre seg Lenke til kommentar
XII Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 "I've droned on and on, so let's get the crux of the matter out of the way: there is probably no condition under which I would voluntarily engage [100Hz Motion Plus] on the LE40F86BD to enhance my viewing pleasure." Hvorfor skal man da kjøpe denne tven? 9531832[/snapback] 100Hz Motion Plus er da bare å slå av, så er det "problemet" ute av verden. Han sier også "Is the Samsung LE40F86BD worth buying over the M86/ M87? In my opinion the answer is a definite yes, due to marginally better blacks and most importantly absence of internal Freeview tuner stutter. And who knows, you may be one of those who can tune out the artifacts and embrace the motion resolution benefits of [100Hz Motion Plus]." Så hvis man med andre ord har tenkt til å kjøpe M86/87, burde man heller kjøpe F86 i følge testeren. Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skulle gjerne likt å vite når LE40F86BD er til salgs her i norge. Er det ingen her som kan gi noe nærmere informasjon om dette? 9568236[/snapback] Har fått bekreftet denne TV'n hos AVhifi i Oslo medio Oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå