qeamer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Heisann. Kommer det i autosvar fra meg i outlook express, dette blir da veldig kjedelig fra komplett, netshop osv for de også har det. Noen som har peiling på hvor man huker dette av? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) OE skal meg bekjent ikke ha en autosvar funksjon, men derimot Outlook som har fraværsassistent. Men det er mulig jeg ikke helt har skjønt hva problemet egentlig er, det virker for meg litt dårlig forklart så hvis du kan utdype litt kanskje vi kan finne ut hva som foregår. Endret 11. september 2007 av b21a Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 OE skal meg bekjent ikke ha en autosvar funksjon, men derimot Outlook som har fraværsassistent. Men det er mulig jeg ikke helt har skjønt hva problemet egentlig er, det virker for meg litt dårlig forklart så hvis du kan utdype litt kanskje vi kan finne ut hva som foregår. 9472217[/snapback] Fant det ut, lesebekreftelse var det.. Og jo, den sendte tilbakemeldinger når jeg fikk mail av andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå