Joachim_F Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Building World lar deg designe dine egne bygninger, og så bygge dem i et realistisk bylandskap. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 blir vell inginørenes neste redskap, spille først, bygge etterpå ^^ Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Verste er at dette er noe jeg kommer til å bli hekta på Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Verste er at dette er noe jeg kommer til å bli hekta på 9471378[/snapback] ja, samme her ^^ er fortsjatt hekta på sim city 4 og city life Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er et spill jeg skal investere i dette. Høres ut som en meget god underholdning i høstmåndene. Samt at slike spill er somregel morsomme, som f.eks Bridge builder, Transport Tycoon og 18 wheels of steel. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er et spill jeg skal investere i dette. Høres ut som en meget god underholdning i høstmåndene. Samt at slike spill er somregel morsomme, som f.eks Bridge builder, Transport Tycoon og 18 wheels of steel. 9471440[/snapback] har det komme noe nye utgaver av bridge builder de siste årene? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette kan bli en hit på skolen hvis det er ett snev av fysikk med i bildet. Bridge builder er allerede godt likt av de fleste lærerne, og det her kan bli morsomt bare for underholdning og skolemessig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er et spill jeg skal investere i dette. Høres ut som en meget god underholdning i høstmåndene. Samt at slike spill er somregel morsomme, som f.eks Bridge builder, Transport Tycoon og 18 wheels of steel. 9471440[/snapback] har det komme noe nye utgaver av bridge builder de siste årene? 9471502[/snapback] tja, kommer an på hva du regner som nye utgaver: http://www.bridgebuilder-game.com/ http://www.chroniclogic.com/ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Så kult! Siden jeg er byggingeniør, passer det meg ypperlig! Får prøve meg som min egen sjef. Hehe. Men synd det er så lenge til det kommer. Endret 11. september 2007 av myst84 Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette kan bli en hit på skolen hvis det er ett snev av fysikk med i bildet. Bridge builder er allerede godt likt av de fleste lærerne, og det her kan bli morsomt bare for underholdning og skolemessig. 9471854[/snapback] Hæ.. sitter du å spiller på skolen.. WTF ? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Enda eit spel som ser kjekt og gøyalt ut. Lommeboka blir tømt. Men ja, dette såg bra ut. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har venta på dette spillet siden jeg hørte om det for første gang for lenge siden. Skal bli kjekt å prøve det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bridgebuilder ble fryktelig populært etter at jeg introduserte klassen min på videregånde for det. Riktignok var det ingen av lærerene mine som ble så glad for at hele kalssen satt og spilte det i begynnelsen og gjerne under timer. ^^ Bridge Builder-bølgen varte i en to tre uker. ^^ Men ja, slike spill eralltid artige. Om det blir et snev av fysikk innvolvert er dette noe jeg kommer til å se nærmere på hvertfall. Hadde vært ekstra morsomt om man kunne utsette bygningene sine for diverse ekstremsituasjoner som stormer, tornadoer, jordskjelv ol. Så kunne man se hvor mye bygningen tålte. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Fantastisk! Gleder meg! Lenke til kommentar
nosync Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jøss, dette SKAL jeg ha meg. Var kjekt å høre om et spill som er ikke lenge til release! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bridgebuilder ble fryktelig populært etter at jeg introduserte klassen min på videregånde for det. Riktignok var det ingen av lærerene mine som ble så glad for at hele kalssen satt og spilte det i begynnelsen og gjerne under timer. ^^ Bridge Builder-bølgen varte i en to tre uker. ^^ Men ja, slike spill eralltid artige. Om det blir et snev av fysikk innvolvert er dette noe jeg kommer til å se nærmere på hvertfall. Hadde vært ekstra morsomt om man kunne utsette bygningene sine for diverse ekstremsituasjoner som stormer, tornadoer, jordskjelv ol. Så kunne man se hvor mye bygningen tålte. 9474708[/snapback] det hadde vært genialt, terror osv, testet rømingsveier etc... hadde vært genialt Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hmm, tror en kunne trengt flere slike spill/programmer... la oss si vi har noen programmer som kan simulere forskjellige fysiske fenomener osv, også gis ungene i oppgave å løse ett problem ved å bruke dem. disse løsningene vil så bli spilt av via prosjektør, for å vise hva som funker osv... Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så dødkjedelig ut. Sitte der å lage noen bygninger. Herregud, jobben min er mer mosrsom enn det Lenke til kommentar
Habist Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Skulle vel kommet ut for en stund siden dette spillet? Men finner ingenting om det noen plasser. Det er vel sannsynligvis utsatt. Noen som har hørt om noen ny dato, eller om det blir noe av spillet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Komt ut når då? Det står 1. kvartal 2008 på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg