ikke_data_ekspert Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hvilket program kan konvertere Xvid-videoer til VCD/SVCD? får alltid opp feilmeldinger.. OG btw; det er mange problemer med LOTR TT Xvid videoen (del 1)? Sånn at når jeg ser på den stopper plutselig hele videoen og det kommer opp en mld: mediaplayer har utført en ulovlig blablabla... og jeg må starte den på nytt.. er det sånn hos dere også? dette skjer blant i starten av filmen under angrepet på Frodo, når Gollum prøver og ta ringen fra han.. noen forslag til hvorfor/hva jeg kan gjøre? har prøvd :google: , så ingen vits i og nevne det engang! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Virtualdub greier konverteringen... Lenke til kommentar
ikke_data_ekspert Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 vil fortsatt vite om noen her problemer med lotr videoen... Lenke til kommentar
Infinity Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 .....med filmen?? eller har det løst seg? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 vil fortsatt vite om noen her problemer med lotr videoen... Yes, jeg har samme problem, en gang under cd1 og en gang under cd2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå