Zera Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Er ikke helt sikker på om dette er riktig sted å poste dette, men jeg prøver alikevel. Jeg har hatt Vista en liten stund nå (32-bit), og jeg har lyst til å laste ned såkalte "skins" for å gjøre designet enda bedre. Lastet ned et par slike skins til XP før, men fikk høre at de ikke var helt trygge (det var mer progammer som kunne skifte ut ulike ikoner osv.). Uansett, jeg lurer på om dere vet om noen kule skins til Vista? Ser etter noe stilrent, kan godt være lyst eller mørkt (eller begge deler), så lenge det ser bra ut. På forhånd takk! ~Zera Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gå på www.deviantart.com å se der. Det er mange skins der. Lenke til kommentar
Zera Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Gå på www.deviantart.com å se der. Det er mange skins der. 9470833[/snapback] Har sjekket, men fant ikke så altfor mange skins.. mulig at det ikke har kommet så mange enda, men si gjerne ifra hvis dere vet om noen flere! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Åjoda, på deviatnart er det flere hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå