JadeSoturi Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei. Trenger en UPS som kan drive en win2003 server med 400w PSU, samt en kontormaskin på rundt 300w PSU og en vanlig 15" dell skjerm. Er greit hvis jeg kan få koblet dsl linja på den også, samt modemet og en 8ports CNet switch. Da jeg har svært lite peil på UPS, så er det greit hvis noen kan forklare forskjell på offline, online og line-interactive. Slik jeg skjønner det så er offline når UPS slår inn i det strømbrudd etc forekommer, og line-interactive er når den trekker strømm igjennom batteriet og rett til enhetene, og hvis det forkommer strømbrudd etc, så vil ikke enhetene merke det da batteriet i line-interactive gir strøm til enhetene hele tiden mens den henter strøm til seg selv fra strømnettet. Men online har jeg ikke helt klart å finne ut av. Prismessig så tenker jeg på toppen 5000,- men jo billigere jo bedre. Den skal stå inne på et kontor, så er greit hvis den ikke høres ut som en traktor:P Takk for alle svar på forhånd:P Lenke til kommentar
JadeSoturi Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 ingen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå