Xzan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hei, Dama fikk laptop skjermen sin knust av ukjent grunn når vi flyttet. Nettbutikken demmes virker nede og har prøvd og kontakte uten hell. Hva kan jeg forvente her? Må den sendes inn via Advance til Asus for og så bli borte i 2mndr for bytte av skjerm som vi må betale? tnx Endret 11. september 2007 av Xzan Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Neida Du skal kontakte ASUS direkte på telefon 23 16 26 82! Så vil du få et RMA-nummer, og Anovo vil hente maskinen hos deg, reparere den, og sende den tilbake. Burde ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Men jeg regner med at vi må ut med utgiftene for skjermen? vet du ca pris på en laptop skjerm? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, knust skjerm går ikke på garantien/reklamasjonsretten. Jeg ville bedt om å få et cirka prisoverslag på ny skjerm. Har sett priser opptil 5.000 kr. for å bytte skjerm... Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Ouch.. såpass ja.. Lønner seg nesten og bare kjøpe ny PC da med tanke på at maskinen er ca 1,5år gammal.. Trist egentlig.. hehe ;x Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, pc dette fort i verdi. Derfor viktig at du ber om å få et prisoverslag først og så får dere heller tenke på om det er verdt det. Er ikke sikkert de skal ha halvparten av hva jeg skrev over - varierer fra verksted/merke. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Huff ja.. Jeg får vel ringe det nummeret da og høre litt med de. Er det noe spesielt jeg trenger annet enn produkt nummer osv? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Men jeg regner med at vi må ut med utgiftene for skjermen? vet du ca pris på en laptop skjerm? 9470721[/snapback] Når jeg fikk feil med skjermen min på den gamle maskinen og måtte sende den inn, kostet vel et skjermbytte nesten like mye som ny maskin. Så ja, jeg tror det lønner seg å kjøpe ny maskin siden den er såpass "gammel". Lenke til kommentar
elaka Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei, Du kan kansje og kjøpe et Barebone og flytte over delene fra den gamle? Prismessig blir det kansje det samme . . . mvh e Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hovedkortet til en bærbar passer ikke i et barebone/mini-kabinett. Lenke til kommentar
elaka Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Mente Barebone bærbar som noen nettbutikker selger. e Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det ar jeg aldri sett før. Har du en link til disse? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 sjekk også skjerm på ebay, kanskje du er heldig. Er ikke vanskelig å butte en skjerm. Lenke til kommentar
elaka Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...Barebones&a=vis Prøv denne linken e Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...Barebones&a=vis Prøv denne linken e 9477817[/snapback] Ok. Dette var nytt for meg, men det ser jo ut som om disse "barebook"-maskinene allerede inneholder alt bortsett fra CPU, RAM og harddisk. Og ut fra prisene, koster de jo allerede mer enn en ny bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå