Simsn Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trenger litt tips til kjøp av gaming laptop. Den må kjøpes på komplett og prisnivået ca 10-15 k. 17 tommers skjerm er også en fordel. Hadde vært flott med noen anbefalinger. Har ikke så veldig peiling på hva som er best av de ulike skjermkortene og CPU man får i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...N0917003A&s=bsd denne er grei. Du må ringe for å få den som privatperson. Ville fjernet all ekstragarantien da du uansett har 5-åårs reklamasjon. Evt satt i 9-cellers batteri om du skal bruke den uten strømledning endel og evt bedt om å få vista premium istedet for business. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du kan se på X200, som har det sterkeste DX10 kortet for bærbare i dag:Her ser ut som at den har HDDVD og? har den det?? anyone..? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ja, det ser ut som den har det....netshop opplyser ihvertfall om det til en veldig ok pris...men ser ikke ut som den har intels santa rosa plattform...eller hdmi/dvi....men ellers en super pc med det beste dx10 kortet til dags dato Lenke til kommentar
Simsn Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 X200 har hdmi. Står ihvertfall det på komplett sine sider. Synd at den koster 17995 på komplett, i motsetning til Netshop som selger den for 15295. Må kjøpe på komplett skjønner dere, er en sånn hjemmepc deal Men den ser veldig fristende ut. Lenke til kommentar
Simsn Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Dell XPS, hadde jeg nok valgt dersom det var snakk om privatkjøp. Men nå må jeg "desverre" handle hos komplett, da det er snakk om en hjemmepc ordning. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg støtter nikossr, toshiba x200 er en god maskin! Merkelig prisforskjell på komplett og netshop, sku tro det var noen forskjeller på de. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) jeg freser avgårde en mail til netshop med en gang....er klar over at det hjelper lite for deg, trådstarter, da du kun kan handle på komplett...men jeg ble virkelig nyskjerrig på denne maskinen! EDIT: Oi, det gikk kjapt....jeg spurte om det var dvi/hdmi på den...om santa rosa, og om HD DVD fikk følgende svar: [email protected] to me show details 21:31 (1 hour ago) Hei brikkesettet på maskinen er Brikkesett type Mobile Intel PM965 Express HD DVD medfølger :-) Med vennlig hilsen Joachim Heibo Salgssjef www.Netshop.no Han svarte ikke på hdmi spm...hmm...og jeg går ut ifra at Intel pm965 ikke er santa rosa...eller? EDIT 2: Intel pm965 inngår i Santa Rosa ifølge wicipedia.com....men det skal jo mer en et brikkesett til for en maskin for å kalle seg santa rosa ... Endret 11. september 2007 av superjorn82 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Intel PM965 Express skal være santa rosa basert, som erstatter 945GM Express. Du behøver ikke å tvile på det. EDIT : Noe av det som er forandret er varmeutviklingen til core 2 duo prosessorene, som vil si at de utvikler litt mindre varme samtidig som de yter litt bedre enn forrige brikkesett. Santa rosa har også 800mhz busshastighet, mot 945 som har "bare" 667. Endret 11. september 2007 av Harribo Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dell XPS, hadde jeg nok valgt dersom det var snakk om privatkjøp. Men nå må jeg "desverre" handle hos komplett, da det er snakk om en hjemmepc ordning. 9472740[/snapback] Men... du får hjemme-pc ordning på Dell også da.. hjemme pc ordning er jo helt vanlig.. hvem som helst firma kan inngå en hjemme-pc ordning med hvilken som helst dataleverandør idag.. har ingen ting å si om det er eksisterende avtale eller ny.. vi fikk hjemme-pc ordning fra Dell via jobben til en av foreldrene våre for ca. 5 år siden. Fikk jo døds mye for nesten ingen ting. uansett hvem du velger, komplett eller dell, når det gjelder hjemme-pc ordning, velg alltid å ta med minimum 3 års serviceavtale. reklamasjonsretten på 5 år gjeler ikke for hjemme-pc ordningene. de regnes som firmakjøp, nemlig! Lenke til kommentar
Simsn Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Takk for mange gode tips. Ser ut til at det blir en X200 på meg Bør klare å drive det meste av spill på en en grei oppløsning noen mnd frem i tid, hehe. Driver en del i Photoshop også, så da er det jo kjekt at den takler 1680 x 1050. Nighdark: Når det gjelder hjemmepc ordningen må jeg i mitt tilfelle velge komplett, da det er jobben som har bestemt dette og fått til en ordning/avtale med finansiering o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå