Kris R Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hei. Jeg skal til USA og kjøpe meg iPhone. Jeg trenger et abonnement (eller kort) med billig edge. Jeg bruker nesten ikke telefonen til noe annet. Kanskje 5 SMSer dagen og 20 min ringing i uka. Hvilket abonnement burde jeg velge? Endret 11. september 2007 av Kris R Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei. Jeg skal til iPhone og kjøpe meg USA. Jeg trenger et abonnement (eller kort) med billig edge. Jeg bruker nesten ikke telefonen til noe annet. Kanskje 5 SMSer dagen og 20 min ringing i uka. Hvilket abonnement burde jeg velge? 9470579[/snapback] hvor mye koster usa for tiden? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kommer an på hvor mange mb du bruker i snitt pr dag. Netcom har grense på 20 kroner så om du er storfobruker så kan det lønne seg. Ellers har du onecall som tar 5 kroner pr megabyte. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Husk at maksprisen hos NetCom ikke gjelder for YoungTalk/Kontant. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Husk at maksprisen hos NetCom ikke gjelder for YoungTalk/Kontant. 9476238[/snapback] Det gjelder altså bare de dyre abonnementene som Aktive Talk? Finnes det ingen rimelige abonnementer med maksgrense? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Med 20 min pr uke og 5 sms, så vil jo Onecall faktura eller IPEA bli nesten gratis. Bruker Netcom Smarttalk selv. Ser bra ut på papiret, men synes regningene har en tendens til å bli det mangedobbelte av det som jeg forventer. Skulle tro at Onecall kontant skulle kunne være et sikkert valg med 65 øre pr minutt og 5 Kr pr megabyte og ikke minst ingen regninger. Netcom smarttalk er ellers billig på papiret og det er mulighet for makspris på data, men jeg vet knapt om jeg vil anbefale pga skulte kostnader (tilleg for ditten og datten og ditten og datten.) Tidligere erfaringer med ring kontant løsninger (Mobyson) er at disse er uten skjult kostnader. Ville tro at Onecall kontant er et godt alternativ i dag, selv om jeg rent faktisk ikke har testet den. Ellers så har jo ikke iPhone 3G, slik at Onecall sitt 5 kroner pr megabyte vil være et godt alternativ. (Hvis man bruker telefonen som 3G modem for en PC, da fyker megabytene og da behøver man fastpris på data. Wap og slikt via Edge inneholder vel ikke så mye data at det blir så mye ut av det.) Endret 11. september 2007 av arne22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå