The_Sickness Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei, jeg kjører winXP pro på en HP bærbar pc, og lurer på hvordan jeg kan linke til Min Datamaskin ifra et HTML document som jeg bruker som skrivebordsbakgrunn. Jeg kan ikke endre registeret dersom dette er en skole-pc, men jeg skulle trodd det var en annen måte å gjøre det på. Så vidt jeg har funnet, så er det ingen måte å lage en direkte kobling til Min Datamaskin. Jeg har i mellomtiden brukt en link til C:/ istedet, men jeg har alltid hatt lyst å vite hvordan det egentlig gjøres. Jeg har prøvd å linke til en snarvei jeg har laget til MD, men dette funker ikke. Da kommer det en feilmelding om at "Denne filen kunne ikke åpnes". All hjelp ville vært settet pris på Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 html-dokument som skrivebordsbakgrunn? O.o hva med å sette opp en apache webserver og legge det du vil dele i htdocs (eller mappa du velger) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Test ut denen funksjonen <a href="run:explorer?,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}">Min Datamaskin</a> Lenke til kommentar
The_Sickness Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Test ut denen funksjonen <a href="run:explorer?,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}">Min Datamaskin</a> 9471054[/snapback] Prøvde dette, men det funket ikke, tror det har noen å gjøre med at Run er sperra på denne datamaskinen siden det er en skolepc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå