Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke rette driveren til nettverkskortet! :(

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe? Installerte XP på den stasjonære maskinen min igår, som er en Dell Dimension 5150, glemte seff cd- en som fulgte med kortet hjemme og jeg bor i byen...

Nettverkskortet er D- Link DFE-530TX... Fikk med en WOL- kabel (Wake-On-LAN) men har ikke koblet den til siden jeg ikke vet hvor den skal være... Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettverkskortet er D- Link DFE-530TX... Fikk med en WOL- kabel (Wake-On-LAN) men har ikke koblet den til siden jeg ikke vet hvor den skal være... Noen som kan hjelpe?

9470507[/snapback]

Det er ikke sikkert at Dell'en din har noe sted der du kan plugge inn denne WOL-kabelen - det er ikke alle hovedkort som har det.

Men - trenger du egentlig Wake-On-LAN-funksjonen i det hele tatt?

I så fall er det kanskje ikke noe stort tap?

Lenke til kommentar

9470507[/snapback]

Det er ikke sikkert at Dell'en din har noe sted der du kan plugge inn denne WOL-kabelen - det er ikke alle hovedkort som har det.

Men - trenger du egentlig Wake-On-LAN-funksjonen i det hele tatt?

I så fall er det kanskje ikke noe stort tap?

9470578[/snapback]

nei har ikke noe behov for det akkurat... jeg trengte bare et nettverkskort så bestilte dette :)

Endret av Rascorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...