Knut__ Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hvordan fjerner jeg linux (inkludert oppstart menyen)? Har formatert C: og D:(linux lå på d:) , men fortsatt får jeg opp opppstartsmenyenb til linux! Lenke til kommentar
Codepie Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 da har du overskrevet bootsectorn på C:. reinstaller windows, eller velg "repair". Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 skriv 'fdisk /mbr' i et DOS-shell(mulig det var mbr). Da slettes LILO fra MBR, og den forsvinner for godt. Lenke til kommentar
2Key Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei! Jeg prøvde d som TiaZzz skrev, men til meg skjedde d ingen ting. d kom en melding om at d ikke var riktig dir når jeg prøvde 'fdisk /mbr'. Hva må jeg gjøre for å fjerne lilo helt fra maskinene. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 16:13, TiaZzz skrev:skriv 'fdisk /mbr' i et DOS-shell(mulig det var mbr). Da slettes LILO fra MBR, og den forsvinner for godt. Her er en link som forklarer mer: http://members.aol.com/axcel216/secrets.htm#FDISK-M Jeg pleier å boote fra en Win98 bootdisk og skrive: A:>fdisk /mbr mvh Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå