Buldrus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kan eg på noen måte kunne bruke dette tastaturet på ein Vista maskin? http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...&nplm=MB167LL/A Dette var så utrolig stilig. Cato Andrè Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Pass deg på LAN. Da kan det hende en gal Apple fan kveler deg... xD Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vil tro at det vil fungere som et hvilket som helst annet bluetooth-tastatur . Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Rimelig sikker på at det skulle fungere like greit på en PC som på en MAC, i og med at det er brukt standardiserte løsninger. Det aller meste av periferiutstyr til MAC funker fint på PC også (og vise versa). Det eneste som kan være et problem er om det skulle være noe spesiell software du må ha installert for å bruke spesielle funksjoner på tastaturet, men jeg vil ikke tro det er tilfellet. Det beste er vel gjerne å ringe og høre før du kjøper -Stigma Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jada, det vil nok funke. Det eneste er at du muligens må finne et lite hack for å bruke command-knappen som windows-knapp. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har det nye apple tastaturet, det med ledning. Windowstasten fungerer fint. Ikke alle funksjonstastene fungerer. Lenke til kommentar
Buldrus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har det nye apple tastaturet, det med ledning. Windowstasten fungerer fint. Ikke alle funksjonstastene fungerer. 9484405[/snapback] høres bra ut.. handle eit slikt eit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå