Gå til innhold

Gamespot anmelder Heavenly Sword

Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I alle fall den beste anmeldelsen jeg har lest for spillet så langt, og så gir de spillet karakteren det fortjener.

http://www.gamespot.com/ps3/action/heavenl...tml?sid=6178490

9470082[/snapback]

Og det gjør ikke de andre anmelderne? Så denne anmeldelsen er den "riktige" bare fordi den gir en høyere karakter enn mange andre? :)

Spillet er bestilt fra VGP, så jeg håper det er i mine hender før helga. Gleder meg til å teste dette.

Lenke til kommentar

Gjennomsnittet ligger vel på 8/10 så å gi spillet 8/10 er vel en fornuftig karakter.

Har også bestilt det fra VGP og ser virkelig fram til å prøve det. Om det er litt kort gjør meg egentlig ingenting. Har uansett ikke tid til å sitte å spille hele dagen, så det passer meg utmerket å kunne fullføre et spill. Regner med også at det blir en gjennomkjøring i Hell mode. :)

Lenke til kommentar

Så lenge klagene på spillet bare er at det er for kort så er det jo ikke så ille. Når alt annet virker veldig bra så kan det godt være kort og godt gjennomført. Kontra langt, men med mange småfeil.

Virker som et spill som kommer til å gjøre det godt på PS3. Gamespot anmeldelsen var solid som alltid.

Mange som stusser over gamespot pga de har gitt enkelte spill 10ere som man mener nå ikke fortjener det, men da er det viktig å huske at i tiden da det kom, så var spillmarkedet litt annerledes en det er idag.

Lenke til kommentar
Gamespot har i det minste litt fart på streamen sin..

Sitter med god nettlinje, men 1up og IGN er totalt ubrukelige til å se videoer på, da man får sett 15 sekunder før man skal buffre igjen, og igjen, og igjen :roll:

Bare meg som sliter med dette?

9471479[/snapback]

Det er mulig. Jeg er IGN Insider (woohoo), så jeg laster ned i fin oppløsning, og nedlastingen går ihvertfall rimelig kjapt.

Lenke til kommentar

Velger sjelden å laste ned videoer, da de kun sees et par ganger maks og det er nok rot på maskina om jeg ikke skal laste ned hver trailer eller review jeg vil se.

Etter E3 er jeg gullmedlem hos Gamespot, så er nok derfor jeg stort sett sjekker først om de har video av hva jeg vil se, men IGN og 1Up sin stream er merkverdig treg og dårlig uansett når på døgnet det er.

Som Insider er ting sikkert mye bedre, men når fri bruk sidene er såpass trege frister det egentlig ikke å betale for å bli medlem hos de.

De skal ha at de ofte gjør en veldig god jobb på reviews og lignende, men om de er bedre enn Gamespot vil jeg ikke si.

Virker som 2 ganske så seriøse og flinke firma når det gjelder sine annmeldelser.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

De er gode begge to. Jeg syns Gamespot har mye bedre sider sånn rent teknisk. Kjappere, mer oversiktlig, ++. Men IGN er favoritten min redaksjonelt, samt at de som regel ligger langt foran med reviewer og nyheter (langt flere ansatte enn GS). Følger også med på svært mange av podcastene og jeg syns IGNs ansatte er mer laid-back og underholdende mens Gamespot har mer geeky wannabe's. Men det blir vel strengt tatt subjektivt.

Bestilte forøvrig Heavenly Sword fra vgp.ca jeg også nå. Men av en eller annen bisarr grunn gleder jeg meg mer til Lair. Har sett frem til å sveive med spaken for å styre drager så lenge at det veier opp for de ikke så gode reviewsene det har fått.

Lenke til kommentar

Enig med de fleste som har skrevet her. Spillet ser morsomt ut, synd det er kort, men et bra kort spill er bedre enn et langt og dårlig (ok, ok, ingen nobelpris fra slike uttalelser). Har såpass mye å gjøre ellers, at det kan være greit med et bra spill som jeg faktisk rekker å runde! Blir bestilling fra denne fronten, jaffal!

Lenke til kommentar
Hell no, jeg tenkte jeg skulle bestille fra VGP nå, men så kom jeg på at jeg skulle ha med Norsk tale. Så jeg får bare vente  :) Når kommer dette til Norge forresten?

9472821[/snapback]

Vi ligger en uke etter. Kommer ut den 19.09.

Platekompaniet kjører 20% rabatt på alle spill akkurat nå, 463,20 spenn + 30 i frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...