mcgroven Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Take-Two Interactive vil gjerne bygge opp BioShock som merkevare, på samme måte som med Grand Theft Auto. Les mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det var en god nyhet Mange BioShock oppfølgere ^^ Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Mja, skeptisk. Blir bra hvis de jobber skikkelig, noe jeg håper de gjør, for jeg vil ikke ha mange lavbudsjettsetterfølgere som ødelegger tittelen helt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser ikke for meg at de kommer til å gjøre noe halvhjertet med den tittlen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Blir nytt franchise. På samme måte som alle andre franchise... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nei, nei og nei. Frykter at dette kommer til å bli så utvannet at det delvis kan ødelegge 1'en. Men for all del, det kan bli bra og. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Høres lovende ut det. Og klarer de som Rockstar og lage oppfølgere som er enda litt bedre, blir det veldig bra Lenke til kommentar
djchange Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Litt forvirret av tittelen på artikkelen her. "blir nytt GTA"? Det er da kun samme utgiver og markedsmessige likheter, akkurat som mange andre spilltitler har likheter markedsmessig. "blir T2s nye melkeku" eller "T2 satser videre på BioShock" passer bedre, da dette i realiteten ikke direkte handler om GTA (som i "blir nytt GTA"). Det skal bli spennende å se hva de får til med oppfølgere(n) til dette spillet. Får håpe T2 ikke bare tenker salg nå. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette kan gå uhyre galt Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette kan gå uhyre galt 9470707[/snapback] Jepp...skulle vært et forbud mot oppfølgere Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du mener de heller skal "forandre" spillet som de gjorde med Systemshock 2/Bioshock? Alt som var cyber ble damp Likhetene er uhyre likt, foruten selve settingen. For min del er oppfølgere helt greit, men da helst ikke noe ala nintendo (ikke at alle nintendo oppfølgere er dårlig, for all del, digger mario 64 og zela: OoT) som går ut på å skvise så hardt rundt ett merke navn for å være sikker på at alt er presset ut... Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ser for meg noe a.la. Deus Ex 1 & 2. Den første var en klassiker ved release, den andre ble regnet som alt fra en stor flopp til "sånn passe". Personlig syntes jeg 2'eren var grei den og, men serien kunne godt ha gjort seg foruten den (dvs. at den videreførte ikke så mye av det som var bra med det første spillet). Tror ikke at Bioshock opplever det samme, men det har vært noen store skuffelser i spillindustrien tidligere, så only time will tell... Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Vel, synes ikke akkurat GTA har blitt noe spessielt bedre fra spill til spill, heller tvert om. San Andreas var stor nedtur ettersom de absolutt måtte forkøyple friheten i spillet ved å slenge inn diverse "The Sims" fakter. Har forstått det som at GTA IV skal ha kvittet seg med disse unødvendige gameplayelementene. Bare håper BioShock-serien beveger seg i riktig retning og ikke introduserer noen drastiske forandringer som nevnt ovenfor. Endret 11. september 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Litt forvirret da jeg leste emnet på tråden. Ja, takk til flere spill fra teamet bak Bioshock. De vet å lage knallgode singleplayer-spill. Lenke til kommentar
ivaan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg vil vel heller sammnligne bioshock med franchiser som elder scrolls og andre førstepersons-rollespill. har ikke spilt biochock helt gjennom, men det er vel ikke ett sandkassespill som gta o.l? å gjøre bioshock til en serie er vel ikke noe annerledes enn alle andre spillserier. Lenke til kommentar
ivaan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vel, synes ikke akkurat GTA har blitt noe spessielt bedre fra spill til spill, heller tvert om. San Andreas var stor nedtur ettersom de absolutt måtte forkøyple friheten i spillet ved å slenge inn diverse "The Sims" fakter. Har forstått det som at GTA IV skal ha kvittet seg med disse unødvendige gameplayelementene. Bare håper BioShock-serien beveger seg i riktig retning og ikke introduserer noen drastiske forandringer som nevnt ovenfor. 9472524[/snapback] vil vel heller si at san andreas klarte å skape en bedre karakterdybde. det er ikke en del av spillet som gjør noe med resten av gameplayet. man har jo bare mulighet til å velge utseende o.l. spill nummer 3 i serien etter san andreas så er det ganske mye plattere og uinterresant. men det er jo opp til hvem som like hva da. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det blir vel som den nyeste Gran Turismo... Istedenfor å sette inn en HELT NY spoiler i spillet, så vil de nok øke Bioshocks variasjon av fiender fra 2 til 3. Da regner jeg alle former for mennesker som en, og alle former for Big daddies som en. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dette kan gå uhyre galt 9470707[/snapback] Jepp...skulle vært et forbud mot oppfølgere 9470744[/snapback] De kan lage så mange oppfølgere de vil, holder meg til "1'a" jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg