Bone Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Heisann! Leter etter et nettsted som jeg var innom litt før.. Du kunne skrive inn et navn på en artist, eller gruppe -så kom navnet opp på skjermen med ring rundt (eller noe). Så i nærheten av navnet så kom det navn på andre artister/grupper som var "similar" til den du først skrev inn.. Jo mer relatert, jo nærmere.. så kunne du klikke på en annen gruppe på skjermen, så ble det det samme der.. og slik kunne du klikke deg frem og tilbake mellom artistene.. Litt kjekt for å oppdage ny musikk.. Noen som husker? Takker! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.liveplasma.com/ En jeg vet om vertfall. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Var denne jeg mente! Takker! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Saken er løst og jeg har lagt inn linken i Informasjon om musikkforumet. Denne stenges følgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg