Gå til innhold

Crysis BETA ute på Fileplanet!


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Kjører alt på LOW med 2 AA.

Kjører smooth med på min Dell Inspiron 9400 ( 2 GIG RAM, 2 GHZ Centrino Duo, N Go 7900 GS.)

 

Og for de som lurer på om det fremdeles ser vakkert ut på low: JA.

9475906[/snapback]

 

legg ut et bilde da :)

 

er vel ikke vits og prøve seg på spillet en gang for meg?

Specs:

AMD Athlon 64 2.2 ghz 3500+

nvidia 6600 gt

1 gb ram

Endret av andy89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke lov til å legge ut bilder av betaen. Men det sirkulerer hundrevis på nettet.

9477109[/snapback]

Stemmer det.

Mange som gjør det, men jeg tar ikke sjansen.

Har gode kontakter i Crytek, så har ingen planer om å komme på avveie med de :!:

9477190[/snapback]

 

Finner ikke noen jeg. Finner det der Hexux-greiene som ble linket til på forrige side. Men der står bildene bare oppramset som "bandwidth exeeded".

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Dere som har prøvd betaen, hvor mange forskjellige baner er det? Er den gode fysikken på MP? Liksom kan man skyte ned trær, eller er det bare på SP?

9479297[/snapback]

Det har vi ikke lov til å svare på.

9480148[/snapback]

Mange som bryter reglene ang. beta her ja. Spesielt du Andreas045.

9480129[/snapback]

 

Har ikke skrivd under noen avtale jeg, fordi jeg er ikke i beta testen. Så gjør egentlig ingenting ulovlig.

9480138[/snapback]

Neivel, hvor fikk du tak i de req da? Iallefall ikke lovlig. Så du bryter nok noen regler skal du se.

 

*sorry for trippelposting*

Endret av Debate
Lenke til kommentar
Har ikke skrivd under noen avtale jeg, fordi jeg er ikke i beta testen. Så gjør egentlig ingenting ulovlig.

9480138[/snapback]

 

Neivel, hvor fikk du tak i de req da? Iallefall ikke lovlig. Så du bryter nok noen regler skal du se.

 

*sorry for trippelposting*

9480158[/snapback]

 

lol google litt, så finner man informasjon overalt! null stress, skulle gjerne vært med i betaen, og hadde jeg vært det, hadde jeg holdt kjeft. og så lenge jeg ikke har skrevet under NDA avtalen, er det ingen som kan tvinge meg til å holde kjeft desverre..hvis ikke dette er regler imot forumet da seff..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Det håper jeg virkelig det er. Det er NDA ikke NDU btw.

9480201[/snapback]

 

Youtube er overflowa med beta videor, har fått vite en rekke ting om hva man kan ødlegge osv. Masse forumer overalt som har masse info. Er veldig nøye på sånne avtaler selv, men det er kun hvis jeg har skrevet under på den/akseptert den..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Det er ingen nyhet at folk bryter lover og avtaler. Det er ikke lov å drepe noen i Norge, folk gjør det for det. Desverre er det mye vannskeligere nå, enn før å holde noe hemmelig. Men Youtube skal egentlig slette de videoene. Samme bør gamer.no gjøre med de som poster linker her.

9480245[/snapback]

 

Er nok sånn ja. Selv om jeg ikke er med, har jeg ihvertfall fjernet den infoen jeg skrev ovenfor..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...