Gå til innhold

Crysis BETA ute på Fileplanet!


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, gleder meg til å sitte meg ned med hele, ikke noe demo eller betatull som vil gjøre meg lei spille fortere! Alle spill jeg har spillt beta til har jeg endt opp med å angre på i senere tid.

 

Å ta penger for det.. blir jo tull, syntes jeg. WoW sin Final Beta var jo ordnet slik at du fikk pengene igjen for det du kjøpte betakey for.

Lenke til kommentar
Klarer lett å vente til releasedatoen med denne. Dessuten så er fileplanet en slags gamingens svar på ebaumsworld, de stjeler fra andres arbeid og krever penger for det.

9474394[/snapback]

Stjeler og stjeler, Crytek/EA har da valgt fileplanet frivillig. De kunne fint valgt noen andre til arbeidet.

 

Og jeg skjønner ikke hvordan dere får pengene inn i bildet?

 

Since you have been added to the VIP list you will be able to sign-up for the Beta before everyone else in the world can do so.

.. sto det i mailen min. Jeg klarer ikke tolke dette og resten av informasjonen på en annen måte enn at dette er en lukket beta hvor du kun kan delta hvis du er invitert på forhånd.

 

http://www.incrysis.com/images/stories/bet..._fileplanet.jpg

 

"FOUNDERS CLUB ONLY"

 

Jeg tror det er neste betaperiode "subscribers" kan delta.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Klarer lett å vente til releasedatoen med denne. Dessuten så er fileplanet en slags gamingens svar på ebaumsworld, de stjeler fra andres arbeid og krever penger for det.

9474394[/snapback]

Stjeler og stjeler, Crytek/EA har da valgt fileplanet frivillig. De kunne fint valgt noen andre til arbeidet.

 

9474458[/snapback]

 

 

Jeg snakker om siden generelt, og hvordan den drives, ikke om hva slags avtaler de gjør med EA.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...