colakork Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) tok et bilde av en edderkopp jeg fant, som hadde gjemt seg i et teppe vi hadde glemt ute ved inngangen. edit: forøvrigt like før jeg spruta den ned med det insektsmiddelet jeg ble anbefalt istad. Dæven så den løp, og dæven så den sprella når den ikke orka å løpe mer! Endret 15. september 2007 av colakork Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er nok ein vanlig husedderkopp ja, ser det på mønsteret bak på kroppen, i tillegg er det kanskje ein hann, då eg trur bakkroppen er slankare på hannane. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 var en annen edderkopp der, av samme type. den hadde ikke så stor "bak" som den her. Med "bak" mener jeg den klumpen på baksiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Husker en gang jeg var liten, så hadde vi en diger divan-madrass i kjellern vi pleide å hoppe på (veldig bra fjærer). Så fant vi på å slenge den på gressplenen en varm dag. Jeg begynte å hoppe litt på den, så kom det plutselig et mylder av edderkopper av alle størrelser kravlende opp på den! Ekleste jeg har sett. De ble liksom sugd mot madrassen ellerno. Tror aldri jeg har hoppet så langt før eller senere, da jeg hoppa fra madrassen midt på plenen, over plena og inn på plattingen rundt huset. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Edderkopper liker varme flater da, her myldrer det av edderkopper (vel, de kommer ikke inn, men de er på tomten min.) Jeg liker edderkopper. Mye mindre fluer og mygg... kjempemessig... Men, når du ikke liker dem, så er det jo ett problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå