Mafo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Allerede denne måneden slipper Sharp en mobilskjerm som også fungerer som scanner. Les mer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Utrolig stilig. Eg vil ha slik i vekkerklokka mi! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Stilig Jeg ser for meg at på en slik skjerm vil man kunne kjøre et tegneprogram der man for eksempel kan stryke skjermen med en rød gjenstand eller en rød plast-penn, og så blir det tegnet en rød strek på skjermen. Kanskje ikke så nyttig men... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 det jeg undres på er om saken kan brukes til å filme den som ser på skjermen. tenk hva det vil gjøre for webcams, videosamtaler, eller for den del overvåking via spyware... Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 det jeg undres på er om saken kan brukes til å filme den som ser på skjermen. tenk hva det vil gjøre for webcams, videosamtaler, eller for den del overvåking via spyware... 9470776[/snapback] Nei. En sånn sak klarer ikke se noe særlig på avstand. Den kan bare se overflaten av det som ligger helt inntil den. Akkurat som en scanner/kopimaskin. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 vel jeg har sett scannere som plukker opp ting på en viss avstand så lenge lokket er oppe (men kvaliteten blir selvsagt deretter). Lenke til kommentar
mshita Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 I 1996 lurte jeg paa hvor lang tid det ville ta for en av disse bedriftene til aa utvikle en skjerm med sensorer per pixel som kunne brukes til aa utvikle en computerized speil. Altsaa sensor data blir sent tilbake til skjermen slik at du faar et speil lignende dings. Kult.... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hvorfor kunne det ikke like så godt vært en mobil innebygd det hadde vært saker det ja! Dette produktet ser ikke helt billig ut. Endret 11. september 2007 av kornelen Lenke til kommentar
steelofnorway Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er dette en PDA eller? Kjempe kult design da Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 det bildet amobil bruker er nok bare et konsept-bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg