foenix Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en lcd skjerm med vga og dvi-d ingang og lurte på om det gikk an å overføre bilder fra en dvd-spiller til denne og evt hvilken kabel jeg skal bruke? Biltema har en scart - vga løsning til under kr 200. Kan jeg overføre bilder og film med den? Finnes det en rimeligere løsning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det høres tvilsomt ut. Finner ikke noe slikt hos Biltema så vet ikke hva du mener, men det er normalt ikke mulig å koble SCART til VGA. Den normale måten for å se DVD på en PC skjerm er å spille den på PCen sin DVD spiller. Lenke til kommentar
flugis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei!Jeg har nettopp kjøpt en lcd skjerm med vga og dvi-d ingang og lurte på om det gikk an å overføre bilder fra en dvd-spiller til denne og evt hvilken kabel jeg skal bruke? Biltema har en scart - vga løsning til under kr 200. Kan jeg overføre bilder og film med den? Finnes det en rimeligere løsning? 9469779[/snapback] Du kan ikke overføre fra dvd til pc slik jeg tror du mener nei. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Biltema har en slik på side 310 i den nyeste katalogen 2007 - 2008. produktnr: 84-680 Det er mulig at den ikke er registrert på weben deres ennå. Kanskje de ikke har den inne før om en tid. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har ikke så ny katalog. Og det produktnr finnes ikke på Websiden. Jeg vet det finnes slike kabler. Men de kan ikke brukes til hva som helst, tror det er begrenset til visse projektorer. http://www.amazon.co.uk/Hama-SCART-To-VGA-...e/dp/B0002W69MY "For example, connects a DVD player to a projector/video projector (e.g. NEC)" Lenke til kommentar
.H.K.O. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skal ikke være noe problem. Men husk at dvd spilleren må stå på rgb ut som er det formatet som brukes på analoge pc tilkoblinger. Men husk at oppløsningen ikke blir større enn det dvd spilleren støtter. Som regel er dette vanlig tv oppløsning. Dvs at bildet på en tv vil bli like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå