Gå til innhold

pleas oversett dette for meg

edson92

Anbefalte innlegg

jeg beklagger jeg er så dorlig i negelsk kan noen oversette dette for meg ''This is where you put in your friend's account name so that he or she can get Incentive Points!

The first time you top up 1000 Last Chaos points, your referer will gain 2 Incentive Points'' tusen takk på forhond trenger ikke negative svar bare en oversetter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Free online english to norwegian translators.

Oversetter teksten direkte.

9469791[/snapback]

Nå skal det nevnes at disse oversettings sidene, vertfall fra et eller annet språk til norsk ikke er helt gode, kommer som regel en god del feil.

Edit: Men de kan funke, i tillegg til siden som alt er nevnt, fungere også denne:

http://www.freetranslation.com/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ganske direkte oversatt..

Her fører du inn din venn sitt brukernavn, slik at han eller hun kan få sine oppmuntrende poeng!

Første gangen du når 1000 kaos poeng, vil din venn få 2 oppmuntrende poeng.

9469788[/snapback]

Incentive = belønning

Incentive points = belønningspoeng.

Lenke til kommentar

9469791[/snapback]

Nå skal det nevnes at disse oversettings sidene, vertfall fra et eller annet språk til norsk ikke er helt gode, kommer som regel en god del feil.

Edit: Men de kan funke, i tillegg til siden som alt er nevnt, fungere også denne:

http://www.freetranslation.com/

9469796[/snapback]

Litt OT, men - alltid morsomt å få den til å oversette den velkjente setningen "My name is Bond, James Bond." til Norsk.

Lenke til kommentar
Litt OT, men - alltid morsomt å få den til  å oversette den velkjente setningen "My name is Bond, James Bond." til Norsk.

9469943[/snapback]

haha... burde lage en egen tråd med slike oversettelser.. for det der var funnii :!:

Endret av Tanya
Lenke til kommentar

9469791[/snapback]

Denne er der hvor du innlegge din venn regningen navnet i den grad at han eller hun kanne bli Anspore Meningene! Det første gang du topp opp 1000 Vare Kaos meningene , din henvisning ville fortjene 2 Anspore Meningene tusen takk på forhond grøft ikke negativ svar bare en compilel.

Sånn ble den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...