Satyv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.psdata.no/ps.asp?it=134053 Noen som har noe erfaring med denne? Jeg er ganske idiot når det gjelder data, så det meste av synspunkter er hjertlig velkommen. Takk. Mvh Tom. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Den pc'en der ser helt grei ut i forhold til prisen, i tillegg har den vunnet en test hos teknofil.no. Jeg vet ikke i hvor stor grad de er å stole på, men det gir en god pekepinn på at det skal være en god pc. Til den prisen der blir det ikke noe god spill pc, men hva skal du bruke den til? Kan linke til en her i prisguiden. Den har bittelitt bedre skjermkort til samme pris. I tillegg er den ganske pen Eneste minuset er at den har litt mindre diskplass, only 120 vs 160 på den du linket til. Du kan forsåvidt ta en titt i prisguiden og se hva du finner. Lenke til kommentar
Satyv Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Den pc'en der ser helt grei ut i forhold til prisen, i tillegg har den vunnet en test hos teknofil.no. Jeg vet ikke i hvor stor grad de er å stole på, men det gir en god pekepinn på at det skal være en god pc. Til den prisen der blir det ikke noe god spill pc, men hva skal du bruke den til? Kan linke til en her i prisguiden. Den har bittelitt bedre skjermkort til samme pris. I tillegg er den ganske pen Eneste minuset er at den har litt mindre diskplass, only 120 vs 160 på den du linket til. Du kan forsåvidt ta en titt i prisguiden og se hva du finner. 9469759[/snapback] Takk, jeg vurderer denne Asus'en opp mot de Acer pc'ene det har vært mye reklame for. Men, har lest litt og det er endel misfornøyde kjøpere av den desverre. Link her Jeg skal ikke bruke pc'n til spill, men høre på musikk og se filmer når jeg er ute å reiser samt vanlig surfing. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vel, du får ikke noe bedre enn den Acer Aspire 5720Z til den prisen. Selv om det er noen som er missfornøyde, så er det også mange som er veldig fornøyd! Om det skulle være noe problem med pc'en så får jo du ny. Du får et veldig fresh design noe du må se langt etter på andre pc'er i den prisklassen, visst design er viktig tar du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå