Kvinnorna Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg er tilnaermet klar for a foreta bestilling pa min nye HTPC. Tven stotter alle kabeltyper nevnt i tittel, mens man far jo DVI til HDMI kabel. Hva slags losning pa kabler bor jeg velge? DVI til HDMI, eller bare DVI ? Takker for svar! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Saken ligger nok mer i at HDMI har lyd-inngang, men såvidt jeg vet så har ingen skjermkort støtte for lyd-ut på HDMI porten. Så DVI<->DVI + en lydkabel blir nok det beste. -C- Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Alle ATI Radeon HD korta har 5.1 digital audio ut på HDMI pluggen Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Oh.. Visste jeg ikke Dukker de opp som et ekstra lydkort da eller? -C- Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Takker for svar Jeg bestilte bare en dvi duallink kabel! Skal bli digg med htpc pa tatungen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Mener og at nVidia 8X00-serien har lyd over HDMI, men til forskjell fra ATi må lyden "hentes" fra lydkortet (intern SPDIF), mens ATi har lydcodec på skjermkortene (kan hindre lipsync problemer). Ikke 100% sikker på dette..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå