Makkak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei! Har søkt rundt omkring og vet ikke om flere plasser eller muligheter til å finne ut hvor de har S55 med kamera, inne. Noen her som vet hvor det er mulig å få tak i S55? Kan jo selvsagt vente til komplett.no eller mpx.no får den inn. Betaler glatt noen hundringser ekstra for å få tak i denne herligheten NÅ. 8) mvh Makkak Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 S55 kommer med kamera kommer inn til butikkene i slutten av denne måneden. Telefonen uten kamera er kommet inn i de fleste butikker iallefall her I Stavanger. Var å kikker på den sist fredag, men ble ikke mektig imponert. Vurderte den selv faktisk som en erstatning til min T68i, men når det ikke er Highspeed på S55, samt at oppløsningen på skjermen ikke var noe bedre enn T68i så lot jeg det hele være. Dessuten synes jeg at knappene ikke var det helt store særlig, særlig gjaldt dette menyknappene. Disse var for små og lite tilgjengelige, men alt er jo en vanesak.... Ellers var det flere andre småting som jeg ikke likte, bl.a veldig mye trykking for å komme inn på det valgte man ønsker. Så min konklusjon er som følger at dette er en dårlig kopi av T68i. Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Ok, skal stikke innom noen butikker å sjekke om de har den i morge da. De tingene du nevner er jo helt idividuelt. Jeg kan ikke tenke meg å kjøpe t68i f.eks :-? Noen som har peiling på hvor mye kameraet vil kosta seperat fra telefonen? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kelkoo.No eller Mshop.No er noen av nettbutikkene du kan se på. (Anbefaler Kelkoo mest, ettersom de er mest politelige og har en ganske bruker-vennlig hjemmeside) Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 veldig mye trykking for å komme inn på det valgte man ønsker. Hørt om hurtigtaster og 'My menu' ? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Tele-Harry, takker. sjekket der. Ser ut som ikke noen har den inne med kamera før slutten av måneden. Får ta en tur rundt i butikker i morgen da. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Prøve knappene på S55, og synes de var kjempedigge. Menyknappene var heller ikke til å klage på. Slik føler jeg det iallefall, men som sagt er det jo individuelt. Oppløsningen på skjermen kunne vært bedere, men er brukbar. MÅ ha meg den mobilen snart, men må seff ha kamera for at det skal være aktuelt. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg bestilte s55 med kammera fra Komplett nå Lenke til kommentar
llhw Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kameraet til S55 (IQP-500) kan kjøpes separat når det blir tilgjengelig. Antatt pris rundt 500 kr (?). Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kameraet til S55 (IQP-500) kan kjøpes separat når det blir tilgjengelig. Antatt pris rundt 500 kr (?). det stemmer nok det jah får min S55 på fredag jeg.. kan bare si at jeg gleder meg betaler i underkant av 3600,- .... ikke billig.. men billigere enn mange steder Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har selv invistert i en S55, kul sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå