axi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eg har en laptop så det er vista på. Eg har lyst til å installere xp men når xp cden loader står det at den ikke finner harddisken.. Går det an å slette vista så installere xp? Hva kan eg gjer? Trenger svar fort. Viss det er noe eg ikke har sagt så bare spørr. MVH Marius Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Formatere harddisken så installerer du det du ønsker (XP). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det er mange andre tråder her om 'finner ikke disken'. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=828635 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å bytte fra Vista til XP? Selv var jeg ganske overbevist om at det gjelder å ha driverne klare til diskkontrolleren og sørge for at CD-Rom er boot1. Pønsker i tankene selv om å hive ut Vista. Får en langt raskere maskin med XP, så får jeg heller vente et års tid før HW er godt nok til Vista. Lenke til kommentar
axi Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Formatere harddisken så installerer du det du ønsker (XP). 9469512[/snapback] hvor vil du eg skal formatere harddisken? i windows? eg kommer jo ikke inn i formateringa.. Har hørt at du kan legge inn noen drivere i windows cden så skal det gå an å installere xp. Har dere peiling på hva di heter? ? finner di ikke på hjemmesiden. det er en Hp g5009ea Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Se her : ->Endre SATA Native mode<- Installer XP uten F6 Andre alternativet er å integrere SATA ACHI driverene beskrevet her på en ny XPSp2 cd med nlite Endret 11. september 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå