Gå til innhold

Last ned gratis BMW-simulator (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal man være ekte LFS-spiller, så må man kritisere GTR-serien... *sukk*. spiller selv LFS, men GTR-serien er favoritten. GTR-spillene har de råeste lydene (turbolyder som lager enorm sugelyd når turtallet drar seg opp osv), dessuten er det bedre fartsfølelse og baner med mye dumper, risting osv, ikke så statisk som LFS. Veit selvsagt at LFS lages av 2-3 stk nærmest på hobybasis, men men det forandrer ikke noe på opplevelsen....

9476365[/snapback]

Turbolyder i GTR ? Er det ikke bare NA biler i GTR spillene da ?

Ble litt skuffa når det gikk opp for meg at det ikke var Nordschleife det var snakk om i spillet, men dette blir sikkert bra uansett kjenner jeg Blimey rett. Ante ugler i mosen når jeg leste så denne rundetida :

Min beste tid på Nordschleife GP så langt er 2:15:432.

9476358[/snapback]

Lenke til kommentar

Moro dette her, men er ikke så sikker på om fysikken helt representerer en M3. Dette skal jo være omtrent den beste sladdebilen, men i dette spillet er den pinadø umulig å kjøre bredt med :p Enten en never-ending understyring eller så havner du baklengs så fort hjula slipper.

Lenke til kommentar
Moro dette her, men er ikke så sikker på om fysikken helt representerer en M3. Dette skal jo være omtrent den beste sladdebilen, men i dette spillet er den pinadø umulig å kjøre bredt med  :p Enten en never-ending understyring eller så havner du baklengs så fort hjula slipper.

9480968[/snapback]

Neida, bare prøv 18 tommerne med standard suspension. Med litt øving går d fint:)

Lenke til kommentar
Oh yes! kanskje en M3 i LFS ikke hadde vært uaktuelt?  :dribble:
Sauber-teamet har lite med BMW å gjøre. Såvict jeg vet er det kun motor pluss sponsing Sauber får fra BMW. Jeg syns bare det er rart ikke BMW har konsultert Sauber angående simulering.

9481369[/snapback]

Dette er helt feil, Sauber er heleid av BMW, og heter BMW Sauber. Mario Theissen er teamsjef, og motorsportssjef i BMW.

Lenke til kommentar
Min beste tid på Nordschleife GP så langt er 2:15:432.

9476358[/snapback]

Veldig god tid det der.

Klarer selv å presse ned til 2:16:3xxx...

TC, off. abs, on. m/h-shifter og clutch. Momo rattet.

edit: klarte å få 2:14:968 nå!! mye lettere i time trial virker det som..

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Dette var kos! Hjelper mot overstyring hvis dere reduserer steering lock i spillet til rund 14. Blir altfor følsom med den på 20. Bruker G25 ratt med rotation satt til 270 degrees. Min beste tid på Nordschleife GP så langt er 2:15:432. Alle elektroniske hjelpemidler av og bruker da Bilstein suspension.

Utrolig digg å sladde kontrollert ut av svingene! :)

9476358[/snapback]

Da er jeg litt spent på 1) hvordan du får til å kjøre Nordschleife, og 2) hva du putter i tanken som gjør at du tilbakelegger 20,8 kilometer på 2:15. Verdensrekorden irl er på 6:11 og ble satt med en Porsche 956. :p

Er nok ingen nordsløyfe i dette spillet, dessverre.

Lenke til kommentar
Dette var kos! Hjelper mot overstyring hvis dere reduserer steering lock i spillet til rund 14. Blir altfor følsom med den på 20. Bruker G25 ratt med rotation satt til 270 degrees. Min beste tid på Nordschleife GP så langt er 2:15:432. Alle elektroniske hjelpemidler av og bruker da Bilstein suspension.

Utrolig digg å sladde kontrollert ut av svingene! :)

9476358[/snapback]

Da er jeg litt spent på 1) hvordan du får til å kjøre Nordschleife, og 2) hva du putter i tanken som gjør at du tilbakelegger 20,8 kilometer på 2:15. Verdensrekorden irl er på 6:11 og ble satt med en Porsche 956. :p

Er nok ingen nordsløyfe i dette spillet, dessverre.

9482739[/snapback]

jepp...en fin liten tasteleif i går :D

Lenke til kommentar
Kanskje de to banevalgene man har er ting de hadde fra før, mens de ville blitt nødt til å modellere hele nordsløyfa? Jeg kan ikke huske å ha sett den i noe simbin-spill.

9483604[/snapback]

Jeg tror GT-legends hadde den eksakt samme bana som den i m3 spillet

EDIT: Når jeg tenker meg om så var det i en modd i gtr2 at jeg spilte den banen... Hmm.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Kanskje de to banevalgene man har er ting de hadde fra før, mens de ville blitt nødt til å modellere hele nordsløyfa? Jeg kan ikke huske å ha sett den i noe simbin-spill.

9483604[/snapback]

9484083[/snapback]

Det tror jeg ikke, GT-Legends var jo basert på gamle biler og gamle baner, Nurburgring GP er jo en forholdsvis ny bane.

edit: Fikk en høy 2:19 på første forsåket på GP banen, men 20 runder har jeg ikke bedret tiden mer enn kanskje 6 tiendeler. Riktignok med standard setup og full tank. Men har inntrykk av at de fleste kjører med standard set?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Veldig bra spill, men noe sier me at de har hentet veldig mye fra rFactor?

Ca samme fysikk, samme menysystem på en måte, samme cam controls, og samme kameravinkler og for den saks skyld..

Fikk følelsen av å spille rFactor når jeg spilte dette..

men veldig morsomt :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

9483604[/snapback]

EDIT: Når jeg tenker meg om så var det i en modd i gtr2 at jeg spilte den banen... Hmm.

9484083[/snapback]

Hele Nordschleife banen er tilgjengelig både for GTR2 and GT Legends. Du finner de på nogripracing.com. Jeg foretrekker versjonen laget av DutchDevil. Godt mulig du kan hive nordschleife track folderen over til M3 Challenge....må prøve det selv når jeg er hjemme fra jobb :whistle:

Lenke til kommentar

9483604[/snapback]

Riktig. Skjønner jo egentlig godt at ikke Nordschleife er med, det koster mye å lisensiere og vanvittig mye arbeid å lage. Banen er tross alt over 20 km lang uten å inkludere GP strekka. Er kommet som mod til GTR, GTR2, GTL og rFactor, alle vel basert på originalen fra Grand Prix Legends. Siste versjonen "2.0" til rFactor er veldig bra.

Veldig bra spill, men noe sier me at de har hentet veldig mye fra rFactor?

Ca samme fysikk, samme menysystem på en måte, samme cam controls, og samme kameravinkler og for den saks skyld..

Fikk følelsen av å spille rFactor når jeg spilte dette..

men veldig morsomt :)

9484604[/snapback]

Ja er vel bygd på samme spillmotor som rfactor og GTR, GTL osv.

Moro dette her, men er ikke så sikker på om fysikken helt representerer en M3. Dette skal jo være omtrent den beste sladdebilen, men i dette spillet er den pinadø umulig å kjøre bredt med  :p Enten en never-ending understyring eller så havner du baklengs så fort hjula slipper.

9480968[/snapback]

Har du slått av hjelpemidler ? Bruker du ratt ? Syns den var relativt enkel å sladde/drifte med.

Endret av hwe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...