Cid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Renault Laguna 1998 modell 2L k56 motor. Vel, regreima røyk og to ventiler vil ikke lukke, noen som vet hvem som har rimelige sett eller gode priser? evnt, komplett topp? Jeg gjør arbeidet selv, men har ikke noen god oversikt over steder som selger delene. Da er det vanskelig å finne beste pris.... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er et par som driver med dette blant annet sylinderservice. Ventiler pleier og være overaskende billig på standard suge motorer så du kan slippe billig unna hvis du gjør alt selv.. Søk på motorverksted på gule sider eller dra på merkeverksted for og få tak i deler og priser. Overhalt topp med alle nye ventiler, plansliping,rens osv pleier og ligge rundt 3 hakk. Da må du pelle toppen helt rein for deler(ikke kam og ventiler) og sende den inn. tar 2-3 dager... Jeg har retta ventiler i skrustikka før og jeg.... funka fint det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Husk på at ventil styringen kan også ha fått seg en smell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå