DilliMusic Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Heisann har et side prosjekt som jeg og kompisen min tar når vi kjeder oss eller ikke har så mye å gjøre... det er humor.. spiller egentlig ikke så stor rolle om folk sier det suger i å med at vi har hatt det sinnsykt fett med å lage dette.. litt bakgrunns historie: prosjektet i seg selv er to gutter. Achmed Og Ali.. gutta har nettopp kommet til norge og er typisk hjalla hjalla. selv hater jeg hjalla folk men dette er da en fin mulighet til å "disse" dem litt på en rar måte er utlenning selv da men ikke hjalla låtene blir laget i reason og fl studio med litt hjelp til recording i cubase så langt har jeg kun brukt reason og cubase men fl studio kommer nok det og har noen andre låter og men som ikke er lagt ut enda.... det kommer mer LINK Endret 10. september 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hahahah ;D Noe mer tullete har jeg ikke hørt på lenge. Morsomt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 hehe den låta der er egentlig noe av det dårlige vi har laget innenfor humor, kommer opp en låt snart som jeg har fått mye bra kritikk for.. skal bare ta opp vokalene på nytt og editere teksta bitte litt Lenke til kommentar
someOen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Achmed? Artig navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå