b-real Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Team Bondi's PLAYSTATION 3 detective thriller L.A. Noire has been "moved out" of Take-Two's fiscal year 2008 release schedule, announced today during the company's financial conference call. L.A. Noire, which will fall under the Rockstar Games banner and touts former Team Soho developers—of The Getaway fame—, was first announced in the summer of 2005 for a release on the PS3, part of an agreement to develop multiple Sony-exclusive titles. Little has been shown of the game outside of a pair of trailers and it doesn't look like we'll see much more of it any time soon. Og dere var enda et PS3 spill forsinket... Sony burde perhaps ventet litt til det var spill ute til konsollen? (og nei, jeg er ingen fanboy) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kommer ikke dette spillet til X360 også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Kommer ikke dette spillet til X360 også? 9469234[/snapback] Så vidt jeg kan se så kommer den ut på begge kosollene ja: http://gamer.no/search.php?sp=1&stringQuery=L.A.%20Noire Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, kun PS3. Ble bekreftet av Rockstar for noen uker siden. Ettersom GTA IV kommer i 2008 er vel ikke 2009 akkurat noen overraskelse for dette spillet. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gjaldt ikke det et helt nytt spill a? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette kan bety en launch ved juletider til neste år også, men det ville overrasket meg litt. Er ikke helt sikker på når Take-Twos finansår (riktig oversatt fra "fiscal year"?) slutter, men september / oktober virker å være et ganske populært valg. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gjaldt ikke det et helt nytt spill a? 9469403[/snapback] Det gjaldt et helt nytt et, men LA Noire var bare bekreftet til PS3 i siste rapport fra Rockstar. Så for øyeblikket er det to PS3-eksklusive titler på vei fra dem. Men det overrasker meg ikke veldig om dette endrer seg en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 2008 er spekket med spill på PS3. Så jeg ser ikke så negativt på det. Killzone, MGS4, LBP, GT5 og FF er vel bare noe av det 2008 kan by på. Og de er vel alle veldig store spill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Da kan det hende det kommer mot slutten av '08.. Siden Fiscal Year til TTWO begynner i Oktober mener jeg det var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå